Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

sâmbătă, 2 mai 2015

WC....BĂRBAȚI versus FEMEI!




”Dacă tot este o vreme de cacao, îți propun să faci un vox cu următoarea întrebare: care sunt diferențele între toaleta bărbaților și cea a femeilor, prin localuri?” Întrebarea nu îmi aparține!
Clientul nostru...stăpânul nostru. Așa că am stat de vorbă cu oameni care lucrează prin localuri sau care trec pe acolo. Urmează răpunsurile. Sper ca cititorul acestui blog să se amuze, așa cum avea de gând!

1. Este mai curat la bărbați. La ele....vai de mine...mai ales când își scot alea din zona pubiană. Dai cu fuga!
2. Mai bine fac în fața catedralei, pe spațiul verde, chiar dacă mă vede lumea. Orice, numai să nu intru în toaleta femeilor.
3. La un bar este mult mai frecventată toaleta de la bărbați decât cea a femeilor. Aș intra la ele decât dacă aș fi forțat. Forță majoră.
4. Prima diferență: la bărbați există pișoare, la femei nu. La femei nu găsești pipi pe jos. Teoretic, igiena ar trebui să fie mai bună la toaleta femeilor. Repet...teoretic! Un alt aspect, pe la bărbați în toaletă nu găsești tampoane aruncate aiurea. 
5. În primul rând, la femei este mult mai curat. În majoritatea cazurilor. Nu trebuie să aud povești despre ce se întâmplă prin toaletele femeilor. Am fost pe acolo. Depinde și ce țărăncuțe se perindă pe acolo. La fel și la bărbați...care cât este de țăran! Cert este că oamenii nu lasă curat în urma lor, mai ales când merg la un local. Nu se gândesc și la cei care vin după ei.
6. Cred că femeile sunt mai organizate. Chestii de negăsit.. nu am găsit. Dar pot să spun că am găsit tampoane și în toaleta bărbaților. Cum au ajuns acolo? Aveți imaginație?
7. Este la fel și la bărbați și la femei. Depinde cât de des intră cineva să facă puțină curățenie. Dar eu știu că au fost găsiți chiloți, ciorapi, sutiene și alte obiecte de îmbrăcăminte prin toalete. Sau prin canalizare. Am fost și prin locuri unde era un dezastru total la toaletă. Depinde unde sunt. O dată este curat, o dată este murdar. Depinde de locație. Dar sigur...fac murdar și ei și ele. 
9. Lucrez undeva unde trebuie să fac curat și la toalete. Este mai murdar la fete decât la băieți. Nu am mai multe de spus. 
10. La fete este mai curat. Dar se mai întâmplă și ”accidente”. În general, băieții cam dau pe lângă toaletă.

Un subiect nu tocmai plăcut la vedere. Dar cred că nu există român care nu a vrut să dea bir cu fugiții când a intrat într-o toaletă. Fie ea de bărbați sau de femei. Că, după cum se vede din răspunsuri, în caz de forță majoră, oamenii nu mai țin cont dacă pe ușă este desenat un pantof cu toc sau o pereche de nădragi masculini. Sau facem WC-uri comune, ca în serialul ALLY MCBEAL? Așa ne putem obișnui mai mai repede unii cu ceilalți.

Relu NISTOR /C.L.
Hai...PA PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...