Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 6 mai 2015

DĂM CU PIATRA...SAU NU?


Greu și ușor material. Ideea în sine. Plecată de la întrebarea: AI DA PRIMUL CU O PIATRĂ în cineva care este considerat păcătos? Se pare, în urma răspunsurilor primite, că trăim, totuși, în anul de grație 2015. Nici un om cu care am vorbit nu se crede cine știe ce sfânt. Așa că piatra rămâne la locul ei. 
1. Dacă ar fi popă, și cu siguranță păcătos, aș da cu piatra. Aș da și cu tancul. Dacă nu...fac rost de un MIG. Într-un om normal nu aș da cu piatra, pentru că sunt și eu, la rândul meu...un păcătos!
2. Nu am de ce să dau cu pietre, pentru că deja există ”arta aruncătorilor de pietre profesioniști”.  Știți ce vreau să spun! Nu mă bag. Să dea ăia. Fiecare își face viața așa cum vrea. Cine trage mai bine?3. Unora este posibil să li se pare ceva frumos... altora nu! O graniță foarte șubredă. Dar, le recomand tuturor, să se uite dincolo de gardul lor. 
4. Când aud de chestia asta cu piatra îmi vine să mă dau cu capul de toți pereții vaginali. 
5. Nu. În nici un caz. Să ne uităm mai întâi la noi. Toți suntem păcătoși. Să ne uităm mai întâi în gunoaiele noastre. Repede ne apucăm să catalogăm oamenii....aia e curvă, ăla e bețiv, ăla nu mai știu ce! Repede ne apucăm să aruncăm cu pietre. Mai întâi vezi dacă poți să faci ceva. Dai cu piatra și apoi îți pare rău.  
6. Nu aș arunca niciodată. Păcatele ni le judecă Dumnezeu. Și chiar dacă m-aș considera fără păcate...tot nu aș arunca. Dar...știu că am și eu păcate. Când arunci cu o piatră trebuie să te aștepți să vină mai multe înapoi.
7. Nu! Am suflet. Am suflet foarte bun. Chiar nu aș da. Lasă să arunce alții. Nu cred că aș fi în stare să arunc cu o piatră. Poate dacă... le-ar face rău copiilor mei. Atunci... cine știe?
8. Nu. De ce să judec eu omul? Să mă dau după gura lumii? Contează cât de tare te privește și pe tine treaba cu pricina. Există om lipsit de păcat?
9. Nu... suntem toți niște păcătoși, într-un fel sau altul! Așa ne-am și născut. Ce treabă am eu cu el că este păcătos? E viața lui!
10. Nu aș da! Cine nu are păcate să arunce primul cu piatra. Eu nu o să arunc. Nu sunt un sfânt! 

Acest material l-am făcut după ce am aflat că un câmpinean a intrat ”sub tirul” bârfelor de cartier. Un el...sau o ea! După cum se vede în răspunsurile de mai sus...oamenii vor să își vadă de viața lor. Trăită în păcat sau nu! Dar vorba unuia care nu a vrut să fie trecut în lista răspunsurilor: cine, cum, când, unde și de ce o anumită acțiune a unei persoane poate fi numită păcat? Bună întrebare! Nu! Bune întrebări.

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA PA!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...