Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

sâmbătă, 23 mai 2015

MÂINE....VOT! de tot râsul...

MÂINE....VOT!  de tot râsul...


- Ce ai face dacă mâine ar trebui să votezi?

”Votez gardul. De el pot să mă sprijin.” Inițial, materialul, avea un oarecare scop. Pe parcurs s-a pierdut. O întrebare simplă...răspunsuri pe măsură. Să vedem. 

1. Aș vota cu nebunii. Cel puțin ei cred în lumea lor. Ca toți cei de acum!
2. Subiect tabu. Cu cine ai vrea să votez? Am cu cine? Mai bine stau în pat cu soția mea.
3. Aș vota cu Partidul ”să îi ia dracu”...și apoi...după ceva timp...mă duc după ei. Să văd dacă este suficient de caldă smoala.
4. Din titlu: Aș vrea să votez cu gardul din curte. Pe el mă pot sprijini! Și nici nu vorbește!
5. Aș vota cu mama. Ea sigur mi-ar da o bucată de pâine. Poate și un pic de sare. Dar...pentru ăștia...să-i voteze toți dracii....și dacă se poate...să îi și ia!
6. Aș vota cu mine! Că o să ies oricum. La o bere. Nu cred în alegeri. Mă votez pe mine. Un singur vot. Câștigător!
7. Aș vota cu tata. Pentru că îl cunosc mai bine decât pe alții. Cât despre clasa politică...unde este?
8. I-aș vota cu un picior rupt. Doar așa putem alerga prin E uropa. Dar să nu uităm că și piciorul rupt este bun. LA GROPI!
9. Aș vota cu un ciocan. Să le dau una în cap cu el. Unul de stânga, să îi lovesc acolo unde îi doare cel mai tare.
10. Cu mama. Că o să am și eu bani. Scap de controale pe la magazin...o să îmi fie mai bine!

Înainte să dau finalul meu...iată un răspuns venit cu întârziere: votez cu vecinul...de fapt cu a lui capră. Să moară aia prima. 
P.S. Concluzie: ”Mă cac pe el de vot”. N.C.
Aloooooooooo....voi ăștia de prin partide....vă dați seama ce spun oamenii? Tocmai am scris textul! Așa că l-am văzut!

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA PA!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...