Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 14 mai 2015

DOCTOR, DENTIST, AVOCAT ...sau profesor?



Trebuie să recunosc faptul că este pentru prima oară când bag la bibilică acest citat. Al lui Donald D. Quinn. Am multe întrebări în cap...dar finalul este demențial: ”aceștia ar reuși să își formeze o oarecare idee despre ce înseamnă munca unui profesor?”
Consider că ar trebui să înțelegem un lucru foarte simplu: cât de mare este responsabilitatea unui cadru didactic, și cât de importantă este activitatea lui în crearea de valori și caractere. 
Cu un DINTE strâmb pot să trăiesc DREPT, dacă am avut PROFESORI buni, la VIAȚA mea. 

(material trimis de un cititor)

"Dacă un doctor, un avocat sau un dentist ar avea în cabinetul său 40 de oameni în același timp, fiecare dintre aceștia având diferite nevoi, printre ei aflându-se și unii care nu își doresc să fie acolo și dau naștere la tot felul de probleme, iar doctorul, avocatul sau dentistul ar trebui să îi ofere fiecăruia superlativul competenței sale profesionale timp de nouă luni, atunci, poate, aceștia ar reuși să își formeze o oarecare idee despre ce înseamnă munca unui profesor." Donald D. Quinn

Din păcate nu am reușit să iau legătura cu învățătorul care mi-a trimis acest mail, această cugetare. Dar, dacă îmi dați voie, sau nu, am și eu o întrebare: doctorul, dentistul, avocatul, preotul, primarul, consilierul local...de ce nu...președintele...nu au trecut prin mâna unui învățător? Ăla care te învață! Poate că ar trebui să respectăm mai mult...învățătorii!


Și acum părerea unui cadru didactic. Nu a celui care a trimis materialul către mine: ”Cred că ideea celor de la conducere, de atunci, sau de acum, este să aibă sub conducere un popor slab. Alt motiv nu găsesc. Am simțit pe pielea mea ce înseamnă munca unui învățător. Ca părinte... te aștepți la totul de la el. Părinții vor ca învățătorii să scoată genii din ei. Dar să nu uităm câți copii sunt în clasă și cum sunt plătite cadrele didactice. Să vă spun sincer...au fost multe momente în care m-am gândit să renunț la catedră. Numai că mă simt foarte împlinită în mijlocul copiilor. Sunt motivată emoțional.”

Relu NISTOR / C.L.
Hai... PA PA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...