Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

vineri, 8 mai 2015

CREDEȚI ÎN LEACURILE BĂBEȘTI?


Acum ceva timp am avut un mic accident. S-a lăsat cu o ruptură de ligamente la o gleznă. Am fost pe la medici. Am cumpărat tot felul de alifii, al căror nume nu pot să îl pronunț. Nu vreau să vă spun și câți bani am dat. Un pic cam...aiurea. Numai că într-o zi, o doamnă în vârstă, care m-a văzut șchiopătând, m-a întrebat de ce nu pun foi de varză pe glezna cu pricina. Suspicios...prin fire...am plecat mai departe. Dar, totuși, am intrat într-un magazin, am dat doi lei pe o varză(nu are rost să spun cât am dat pe alifiile lui pește) și mi-am împachetat glezna. Acum merg aproape bine. Din acest motiv am făcut materialul care urmează. 

1. Când nu am mai avut altă alternativă am apelat și la leacurile băbești. Unele chiar au mers. Ca de exemplu...varza la genunchi.
2. Da! Le folosesc. Normal. Au rezultate foarte bune. Deochiul merge foarte bine. Si de aplecat. Folosesc varza pe la incheieturi. Foarte buna pentru entorse.
3. Ba... sa stii ca uneori sunt foarte bune. Stiu ca astia batranii isi dadeau cu tot felul de chestii pe ei. Nu aveau nevoie de doctori. Cred de asemenea, in faza cu deochiul. Oricum...varza este cea mai buna. Asa..ca gluma...cand sughiti...sa te sperie cineva.
4. Nu. Pentru ca nu poti sa zici ca nu este ceva care te poate face bine. Prefer medicul si medicamentele. 
5. Eu cred intr-o oarecare masura. Un ceai. O frectie cu leacurile astea babesti. Un medic o sa iti recomande numai pastile. Eu beau ceai, doar ceai, de ani de zile. Si ma simt bine. 
6. Cred? Nu cred? Cert este ca de multe ori am incercat si metode alternative. O frunza de varza, o frectie in care nu stiu ce a pus batrana aia! Iar un ceai, facut doar din plante, nu cumparat de la farmacie, isi face treaba.
7. Da. Pentru ca leacul babesc este sinonim cu homeopat. Ceaiuri. Chestii de genul asta! Sunt foarte multe verificate si confirmate. Rostopasca pentru negi....varza pentru inflamatii. Treaba cu deochiatul... nu sunt de acord. Nu cred ca un descantec ma face bine. Daca totul se rezuma la plante...sunt de acord.
8. Cred in anumite leacuri babesti, daca sunt facute din plante medicinale, asa cum sunt facute si medicamentele in laboratoare. Dau ca exemplu ceaiul facut din ghinte sau pufulita. Oricum...foaia de varza este cea mai tare. 
9. Nu prea stiu ce sa zic. Uneori au randament. Alteori nu. Sunt si situatii in care le incerc. 
10. Depinde ce intelegi prin leacuri babesti? Nu ai cum sa crezi in toate. Dar cred in efectul terapeutic al unora. Mai ales la plante sau la masaj. 

Dupa cum am spus si la inceput...eu am trecut pe leacuri babesti. Treaba pe care vreau eu sa o spun este ca...dincolo de doctor....romanul tot apeleaza la leacurile babesti. Raspunsurile sunt clare. Concluziile le trage fiacare!  

Relu NISTOR / C.L.
Hai... PA PA !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...