Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

marți, 12 mai 2015

IUBIŢI ŞI CÂINII VAGABONZI? EDITORIAL....



Totul a plecat de la o bărtână care a sărit în ajutorul unui câine lovit de o maşină. Nu a fost lovit grav. Am văzut şi eu. Dar ce mi-a "împleticit" mintea a fost că acel câine o lingea pe doamna cu pricina pe mână. Şi nu era câinele ei. Cineva a dus căţelul la un veterinar. Însă doamna a spus, la un moment dat...iubiţi şi câinii vagabonzi. Iubiţi şi câinii vagabonzi?

1. Da. Îi iubesc. Îmi este milă de ei de mor. Nu am unde că i-aş lua pe toţi. Să facă ăştia nişte adăposturi ca lumea! Mi-e milă de ei când îi văd cum se gudură pe lângă mine. Caută ceva. Şi ştiu ce!
2. Îi iubesc. Dar nu pe cei agresivi. Când sunt în haită devin agresivi. O dată mergeam să-mi fac analizele.. şi au sărit pe mine. Noroc că m-a salvat un domn. Probabil că îmi şi este frică de ei... dar când vezi colţii ăia....Dar iubesc câinii vagabonzi. Dar şi lor trebuie să le fie milă de mine. 
3. Logic că iubesc şi câinii vagabonzi. Pentru că sunt foarte credincioşi, foarte ataşaţi de om. Cred că sunt mai buni decât oamenii. 
4. Când îi văd mi se rupe inima. Aş vrea să fie oameni, dar oameni, care să aibă grijă de
un câine. Înainte de toate, o să aduc aminte o întrebare: cine este cel mai bun prieten al omului? Sper că aţi prins şi substratul! 

5.Da. Normal. Cred că aş vrea ca unii dintre ei să aibă şi şanse. Aşa este natura. Se stabileşte un echilibru. Dar normal că îi iubesc. Ar trebui să fie trataţi, să aibă cineva grijă de ei. Dacă îi tragi un şut în fund unui câine sau unui om... care îţi răspunde? Câinele nu te poate întreba...DE CE?
7. Nu prea mai îi iubesc. Teoretic... îi iubesc Dar dacă unul e turbat... normal că nu îl mai iubesc. Fiecare cu câinele lui. Dar, ca paranteză, nu iubesc nici un câine care lasă un rahat pe stradă. 
8. Îi iubesc pe toți. Cel mai mult. Au nevoie de iubirea noastră. Mulți dintre ei sunt mai deștepți decât mulți dintre noi. 
9. Cum să nu îi iubesc? Eu sunt o iubitoare de câini. Și vecinii mei la fel. Am și eu mai mulți câini. Iubesc și animalele străzii.
10. Îi iubesc. Îi iau în casă. Am avut numai maidanezi. Chiar și acum am unul care s-a pripășit pe la mine.

Sunt posesor de câine (fost vagabond). Așa că vă pot spune că sunt de acord cu cei 10 câmpineni care au vorbit cu mine. Lucrurile ar putea merge mai departe...dar nu vreau să fac acum diferența între om și câine! VOI VREȚI? CĂ O FAC!   
Dacă vreți....tulburelu@yahoo.com.
P.S. Un câine, vă poate zâmbi cu ochii și vă poate schimba viața, din plictisitoare în interesantă.... 
fără Ham Ham la final... 
Relu NISTOR
Hai... PA PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...