Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 6 mai 2015

Unii cu capul...chiar sunt cu capul! ȘCOALA DE ȘOFERI și șoferii!

Unii cu capul...chiar sunt cu capul!
ȘCOALA DE ȘOFERI și șoferii!

Cât de calm ar trebui să fiu să scriu un material cât de cât logic? Cred că deloc. Așa că nu o să fiu deloc logic, nici cu cei șapte ani de acasă. O să fac ca toți dracii...dar mai întâi vă las pe voi. V-am întrebat ce părere aveți despre șoferii care se sprijină pe claxon când văd în față o mașină de ”școală de șoferi”. Vă rog să fiți drăguți! Sau nu! 

 1. Depinde de șofer. Cred că este cel puțin prost când se apucă să claxoneze ca bezmeticul. Nu își dă seama cât de tare stresează elevul. Nemernicul, cel care claxonează, a fost și el pe acel scaun.
2. Niște proști. Au trecut și ei prin școala de șoferi. La fel se întâmplă, uneori, și cu cei care au lămâia în geam. 
3. Să îi ia toți dracii! Să crape. Îmi vine să îi dau jos și să le smulg claxonul. Oameni mai tâmpiți ca ăia nu am văzut.  
4. Sunt niște boi, niște porci și niște nesimțiți. Claxonează a bezmetici. Dacă mai este și o mașină de școală...cu atât mai rău. 
5. Am o părere foarte proastă. Toți șoferii ar trebui să se gândească la faptul că și ei au fost elevi. Să nu mai spun că sunt și dobitoci care spun: hai să-l speriem pe ăsta!
6. Am o vârstă...dar părerea mea este foarte proastă. Toți am fost începători. Nu s-a născut nici unul cu volanul în mână. Ce rost are să îl stresez pe omul ăla? Nu am trecut și eu pe acolo?
7. Eu cred că ăia trag pe nas! Din nefericire pentru ei trag chiar aer. Că dacă ar mai trage și altceva ar adormi dracului cu capul pe volan. Parcă pe acolo e butonul pentru claxon! Sau am tras și eu prostie pe nas?
8. Prostul nu e prost destul...până nu dă ș-un claxon în drum. Nu pot să zic că nu am claxonat vreo ”blondă” în trafic, nu vă gândiți la culoarea părului, dar săracul om care este în mașina de școală...cu ce mama dracului a greșit? El/ea abia învață. Boilor!
9. Cred că nici măcar nu o să răspund. Îmi place întrebarea dar nu îmi place răspunsul pe care ar trebui să îl dau. 
10. Nu știu ce au răspuns ceilalți...dar în trafic ne facem de cacao. Nu mă las: băi idiotule...tu nu ai fost începător?  
Okidoki! Ați fost drăguți de nu mai pot. Bravo vouă pentru commentarii. Răi, dar drăguți câte o dată. Deși știu ce vă stătea pe limbă. Așa că, dacă îmi dați voie, sau nu, eu tot o să spun ce am de spus! Cretinilor, voi ăia cu claxoanele, voi măcar pricepeți ce faceți? Stați așa...cred că eu sunt cretin când pun întrebarea asta! Cum mama dracu să priceapă ăia? Cred că ar trebui ca mai întâi să facă școala de șofat mintea. Băăăă....cât de idioți puteți să fiți? Oamenii ăia încearcă să devină șoferi. Ca și voi. Sper că nu la fel de proști. Spuneam la început că o să încerc să fiu calm. SĂ VĂ IA DRACU PE VOI CU TOT CU CLAXOANELE VOASTRE. Am fost calm? 

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA PA!     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...