Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 14 mai 2015

ANUNȚ PENTRU MUSAFIRI


Trebuie să recunosc că m-a bucurat faptul că o doamnă a scris materialul ce va urma. Chiar m-a distrat ideea ei. Un anunț. Atât! 
”Consider că orice casă trebuie să aibă la intrare o pancartă pe care să scrie: ANUNȚ PENTRU MUSAFIRI!!! Primim cadouri numai cu actele de donație aferente, în care să se specifice CLAR... valoarea obiectului, materialul(aur, argint, cristale, acuarelă, calitatea, greutatea, forma, firma, locul de proveniență și mai ales bonu! (nu primim furăciuni)). Altfel, în această casă nu se primesc atenții. Pentru ca, în orice eventualitate(ANAF) să pot dovedi proveniența lor, fără să fiu acuzată de eveziunea fiscală(poate că pe mătușa mea o cheamă Tamara). Dacă îndepliniți aceste condiții BINE AȚI VENIT PE LA NOI! Promit să vă conduc până la ușă...la plecare! 
P.S. Ideea acestui material a fost inspirată de anunțul(verzui) care însoțește casa de marcat fiscală. Aștept sugestii pentru culoarea acestui anunț, care ar trebui lipite pe fiecare ușă a unei locuințe. Să ne...colorăm!” 

Super. Eu propun....fuxia! Să avem o Românie cât mai colorată. Deși de ”culoare” nu ducem lipsă. Doamna mea...îmi place că v-a rămas simțul umorului. Însă am o veste proastă pentru dumneavoastră: eu nu cred că voi fi musafirul dumneavoastră în viața asta. Merge prost. Cred că actele ar cântări mai mult decât cadoul în cine. Dar dacă vin cu o floare...trebuie să vin cu toată hârțogăraia asta?
P.S.1 Pentru un prieten de-al meu, se știe el pe nume...nu mai deschide mă ....Facultatea aia de MUSAFIRI. Se pare că merge prost.
P.S. 2 PUNEM IMPOZIT ȘI PE CADOUL ĂLA NUMIT COLIND?

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA PA! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...