Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 30 aprilie 2015

Noi unde vom mai fuma?

BRAVO DOM ~LE~..
Noi unde vom mai fuma?
De data aceasta, rubrica BRAVO DOM ~LE~... va avea un altfel de ...contur. Mă interesează foarte tare, dar nu o să comentez prea mult. Îi las pe câmpineni să vorbească. Sincer să fiu, ca şi ei, nu prea mai înţeleg pe unde mama dracului voi mai putea pufăi o ţigară. Ţigarea pe care o plătesc şi mai plătesc şi taxe la stat. Ca să ne înţelegem de la început, voi încerca să contactez decât fumători. Dar, dacă stau şi mă gândesc mai bine, voi vorbii şi cu nefumători. Cei care ar trebui, după cum se vorbeşte, să ducă o viaţă sănătoasă! Dar fumătorii...ar avea doar varianta să intre în beci să bage o pipă!

1.Ce, ăştia sunt nebuni la cap? Să facă separeuri. Fumători şi nefumători. Spun asta pentru că sunt foarte mulţi fumători. Eu ce să fac? Nu este normal. Plus că plătesc o grămadă de bani care ajung la stat. Banii mei, sănătatea mea! Dacă ar fi vorba despre droguri aş fi de acord!
2. Cred că toată chestia asta cu...hai să ne luăm după europeni... este o mare porcărie. Ţigara este principala problemă? Alooo, bă, uitaţi-vă pe lângă voi. Vreau să fumez...fumez! Simplu. Cred că este dreptul meu. Cine eşti tu să îmi iei acest drept! Eu nu îţi iau dreptul de a merge, de a gândi sau de a fuma în timp ce îi dictez lui Relu aceste vorbe.
3. Eu nu sunt fumătoare dar ai mei sunt şi eu ce o să mă fac atunci? Mă duc singură la restaurant sau îmi schimb familia? Voi ce aţi alege familia sau singurătatea in spaţii bine aerisite? Cocluziile le trageţi voi.
4. O părere forte proastă. Mi se pare chiar discriminare. Guvernul zice că este preocupat să ne ferească de lucrurile care nu ar fi bune pentru noi. Dar ăia fumează pe holuri ca turcii. Şi să nu uităm că ne impozitează. Pentru tot ce băgăm în gură sau tragem în plămâni. Oricum, cred că nefumătorii ştiu să îşi poarte de grijă. Soluţia? LOCURI UNDE NEFUMĂTORII NU AU VOIE SĂ INTRE!
5. Sunt nefumător. Dar este o prostie. Să facă nişte camere separate. Nu poţi să interzici fumatul. Şi eu aş pleca din respectiva unitate, având în vedere că majoritatea prietenilor mei sunt fumători. Ce fac? Rămân de unul singur?
6. Am înţeles problema. Dar nu fumatul este problema. Problema este că unii părinţi îşi aduc copiii la cârciumă, la vârste...cum să le spun...ale inocenţei, şi îi ceri ăluia care este venit după o zi de muncă, să bea o bere, să stea fără să fumeze o ţigară?  Hai sictir!
7. Nefumătorii să stea acasă. Dacă nu cumva o să ni se interzică să fumăm şi acasă. 
8. Nu este ok! Dacă vor să facă porcăria asta, măcar să ne amenajeze nişte locuri speciale. Situaţia asta chiar nu mi-ar convenii. Să am un loc al meu, unde să mă pot duce la cârciumă. Iar chestia aia cu fumatul în locuri publice...cred că sunt duşi cu capul. Ce mama dracu!
9. Am tot auzit de ştocăreala asta. Mă duc la medic şi îmi spune să mă las de fumat. Cică nu face bine. Dar el este cu ţigara în colţul gurii. Aşa că... MĂ LĂSAŢI!
10. Sunt patron de bar şi mai sunt şi fumător înrăit. Dacă s-ar aplica prostiile astea, închid şandramaua şi fumez de unul singur înăuntru.

Înăuntru sau afară. M-am ţinut de cuvânt şi am stat de vorbă şi cu nefumători. Ce spun eu? Asta este cu siguranţă principala problemă a noastră. Sunt FUMĂTOR şi îmi place să FUMEZ. Simplu. Şi... apropo... nu sunt singurul. Aşa că această idee poate să ajungă, din punctul meu de vedere, în locul unde nu bate niciodată soarele. Sau...depinde...poate eşti la nudişti!

Relu NISTOR / C.L.
Hai..PA PA! 
  




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...