Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 13 mai 2015

APA TRECE...PIETRELE RĂMÂN... by VANDA!




Sincer să fiu nu am nici cea mai vagă idee cine este Vanda. Nici măcar nu știu dacă acesta este numele ei adevărat. Dar ce știu este că este....adevărat...mi-a plăcut comentariul ei, sau al dânsei. Nu știu. Dar mai știu că este adevărat că... mă bucur atunci când văd un om care spune ce are de spus. M-am plictisit de fricoși, dar mai ales de noaptea minții. Mai jos o să vedeți că...mai răsare și soarele. Vanda...sau care este numele tău...să îi dăm drumul. Titlul era: De ce femeile deștepte se îndrăgostesc / căsătoresc uneori cu bărbați proști?

”Titlul articolului mi-a stârnit curiozitatea și prima întrebare care mi-a venit în minte a fost: conform căror criterii a fost stabilit coeficientul de inteligență, atât pentru femeile, cât și pentru bărbații menționați în articol? Acum, la sfârșitul lecturii, nu mai vreau să știu. Deși este o abordare unilaterală, cu un număr foarte mic de subiecți, care aparțin unei singure categorii socio-profesionale, totuși este un material demn de remarcat pentru că că pune în lumină tiparul miturilor des auzite. O femeie dornică să "dețină frâiele" într-o relație poate fi vicleană sau așa cum foarte bine se menționa la pct.6 " Ca să rămână ele superioare. Se consideră deștepte..." Deci, o femeie se căsătorește cu un bărbat serios și dedicat, pe care îl înșeală. Cum va fi aceasta femeie... adulterină calificată?”


Bravo Vanda! Chiar îmi place comentariul tău! Se pare că te pricepi ”pe la psihologia umană”. Și nu glumesc. Dar, pentru că nu pot să tac din gura asta mare...una la mână...toate materialele sunt făcute pe un eșantion de 10 persoane...doi la mână...sunt din toate categoriile socio-profesionale. Adică de la cel cu sapa-n mână pân la cel cu mapa-n mână. Repet...comentariul tău e super tare! Dar mă întreb câte persoane au înțeles ce ai vrut să spui în ultimele rânduri! Eu am înțeles. Te mai aștept pe aici. Cu stimă  Relu NISTOR.
P.S. ....faza aia cu... ”conform căror criterii a fost stabilit coeficientul de inteligență” mă face să cred că psihicul uman nu îți este necunoscut. Părea mea. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...