Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

sâmbătă, 23 mai 2015

GUNOIUL UMAN... TIMP ȘI GENERAȚII

GUNOIUL UMAN...
TIMP ȘI GENERAȚII




Bine că există netul ăsta! Bine că mai există și persoane care țin la ecologie. Îi mulțumesc învățătorului Cătălin Mărișoiu că se implică în acest domeniu. Atât la școală...dar și prin intermediu Campina Radar. Întrebarea, nu în forma ei originală, ar fi cam de genul...CE MAMA DRACU CREDEȚI DESPRE CEI CARE LASĂ GUNOAIE ÎN URMA LOR DUPĂ ”CELEBRUL” GRĂTAR?
10 păreri... și vin eu cu o mică poveste.

1. Ce părere să am? Nu mai este educație. Nu este normal. Și... adulții sunt de vină. Păcat că cei mici învață aceste lucruri. Nu m-am luat de cei care lasă gunoaie în urma lor, deși am tupeu, dar ca femeie...mă feresc...nu știu cum vor reacționa.
2. Nici măcar nu pot să îi numesc într-un fel anume. Eu, când merg la un grătar, iau toate gunoaiele și le duc acasă. Am văzut cum lasă gunoaie în urmă.
 Nu am spus nimic. Recunosc. Este posibil să te ia 11 metri!
3. Acești oamenii sunt campionii nesimțirii sau repetenții bunului simț. Din păcate...fac parte din toate categoriile sociale...patroni, maneliști, strungari sau, mai ales...copiii de bani gata! Nu știu nici o regulă de bun simț. Eu mă iau mereu de ei, chiar dacă au ceafa lată. 
4. Am o părere extrem de proastă. Recunosc faptul că în 90% din cazuri nu las nici un fel de gunoi în urma mea. Dar, dacă aș avea un coș de gunoi prin apropiere...procentul ar fi 100%. Cât despre cei pe care îi văd că lasă gunoi în urma lor...nu le zic nimic. Nu sunt violent!
5. Lipsă de civilizație. Lipsă de infrastructură. Cred că mai multe nu sunt de spus! Ba da! Legea grătarului? Sport național! Ce face gratargiul? Îi trebuie și lui o masă și un coș de gunoi.
6. Am o părere de la proată în sus! Neciopliți, inculți, nevivilizați... Un om cu cei 7 ani de acasă ar ști că nu așa se face. Este TOTAL efectul manelizării României. Când am văzut că lasă mizerie....le-am spus...Efect? NU! Draci... ce efect? Îți mai dă și două înjurături.
7. Fac mizerii ca porcii. Ba nu! Porcii lasă mai puțină mizerie. M-am mai certat cu câte unii...dar doar cu ăia cărora credeam că le pot face față. 
8. Ce să mai zicem? Reacții comuniste. Asta este educația. Nu prea mai avem pe unde să scoatem cămașa. Timp și generații. Totul se perpetuează. Sincer...m-am certat cu cei care lasă mizerie în urma lor... o ceartă SURDĂ.
9. Deja m-ai enervat! Îmi vine să sparg telefonul. Cum ai spus...ce mama dracu...rămân fără cuvinte civilizate. Ți-aș zice...dau nu o să le scri! Nu erau de bine, ca să știi!
10. S-a inventat portbagajul. Toate ar fi acolo. Cu...sau fără voia lui.  

Povestea mea: Paltinu, corturi, multă lume. Lângă noi, câmpinenii, adică provincialii, niște bucureșteni. Îi vedem că pleacă și lasă în urma lor un morman de gunoi. Am făcut ”greșeala” să îi întrebăm dacă nu strâng gunoaiele. Unul, cu ceafa lată, a început să ne porcăiască. Nu am reacționat. Doar eram la relaxare. Finalul poveștii...ăla cu ceafa lată avea un băiețel, care l-a tras de nădragi și i-a spus: tată...oamenii ăia au dreptate. Doamna de la școală așa ne-a învățat! 
Așa că domnule învățător...sper să aveți cât mai mulți copii care să...înțeleagă...nu să imite!

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA PA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...