Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

duminică, 3 mai 2015

BÂRFA LA ROMÂNI!!!


Trăiască bârfa în care ne-am născut! Chiar îmi place faptul că cititorii Câmpina Radar au început să se implice. Vor să afle răspunsuri sincere, necenzurate, la întrebări pe care ar fi vrut să le adreseze de mult timp. Asta care urmează este chiar tare: ce credeți despre bârfele care se vehiculează prin locurile publice? Să curgă rândurile, să curgă gândurile, să curgă cuvintele! 

1. Să dea toți dracii! Dacă nu auzi tot felul de prostii. Cică a murit ăla și a doua zi te întâlnești cu el prin piață. Este bine mersi. Chiar dă din picioare. Că aia îl înșeală pe ăla, cu nu știu care. Noaptea Minții! Dacă ar fi să stai să îi asculți te-ai duce la dracu și nu te-ai mai întoarce. Auzi că aia e curvă, că ăla e bețiv, că ăla a fost pe la pușcărie, că aia e lesbiană, că ăla e bulangiu...și tot așa! Dacă ai avea ”tupeul nesimțit” să ceri o dovadă, o să se audă..LINIȘTEA!
2. Atunci când lumea nu are ce mânca....mănâncă caca! Cacofonie intenționată. Eu sunt pregătită să le dau o linguriță. Și apoi o să mi se fâlfâie! Dacă lumea mă bârfește înseamnă că sunt o persoană importantă. 
3. Nu își văd gunoaiele din ochii lor. Nu au ce face. Mănâncă rahat pentru că altceva nu știu să facă.
4. Cred că la mijloc este o invidie mare, mâncătorie și răutate. În general, oamenii când nu au ceva de făcut, inventează ceva. Își caută de lucru. 
5. Nu are lumea ce face. Bârfele sunt inventate de unul / una, care chiar nu au ce face. Dacă vine cineva cu o bârfă idioată la mine... eu plec. Sunt oameni fără caracter. Chiar nu îmi place bârfa.
6. Bârfa este o prostie. Ăștia sunt oameni care nu au ce face. Trebuie să își găsească o ocupație. Numai niște oameni proști pot să bârfească așa aiurea. Sunt lipsiți de caracter. Nu au scrupule. 
7. Mănâncă căcat cu gura plină. Stau pe colo, pe colo, și dau din gură aiurea. Nici măcar nu știu ce spun . Sunt varză cu capul. 
8. Am înțeles foarte bine substratul întrebării. Ce pot să spun este că oamenii ăștia chiar nu își dau seama cât rău pot face. Un zvon tembel și poți distruge investiția de sentimente de o viață. 
9. Eu când aud cuvântul bârfă închid calculatorul, televizorul și urechile. Vreau să dispară totul de pe lângă mine. Nu am nici o treabă cu porcăriile astea. Încerc să le evit cât pot. Parcă fac parte dintr-o telenovelă idioată. Mă irită! 
10. Sunt nenumărate teme la care nici nu te gândești. Uneori și oamenii la care te gândești cel mai puțin te mănâncă de cur. Sunt sătulă până peste cap.

Acum sunt eu.. Relu! Dacă stau și mă gândesc câte bârfe am auzit de-a lungul timpului... cred că ar fi trebuit să fiu pe la nebuni. Nu că nu ar trebui să fiu! Iată un subiect de bârfă. Îl dau pe tavă! Dar am și eu o rugăminte: ăia care au capu pe umeri și minte în altă parte să commenteze pe lavabila care stă liniștită pe acel perete din sufragerie sau din dormitor. Poate așa nu o să mai facă rău nimănui. Nici măcar lor. 

P.S. Mulțumesc pentru idee. Aștept și altele. După cum vedeți.. mă țin de cuvânt. 

Relu NISTOR / C.L.
Hai..PA PA!  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...