Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

duminică, 10 mai 2015

POPA ŞI DASCĂLUL LA...USĂ...CU BOTEZUL! BON FISCAL?


La cererea unui cititor am să revin cu un subiect. Am mai scris depre preoţi, numai că acum lucrurile sunt modificate. Iată întrebarea: Ce gândeşti atunci când te uiţi pe vizorul de la uşă şi vezi a venit popa cu Botezul? Să vedem şi răspunsurile.

1. Sunt cei mai mari escroci. Aş vrea să-i văd cum umblă cu acea casă de marcat după ei. 
2. Nici măcar nu vin să îţi sfinţească apartamentul, casa. Vin după bani. 
3. Eu nu le mai dau drumul în casă. M-am săturat până peste cap de ei. 
4. Am deschis o dată din greşeală. Nu aveam mărunt, aşa că i-am dat 10 lei. Nici măcar nu a intrat în apartatent. S-a întors şi s-a dus pe scări în sus.
5. Nu îi răspund. Avem popi, preoţi sau ciumpanezi. Avem primari sau camerunezi. Când îi văd la uşă îmi este indiferent. 
6. Popa şi cârmaciul după el? Ce başcheţii mei cauţi aici măi Zorro? Sau a venit un ninja pe la mine? S-au, într-un final...mă caută omul negru?
7.Când îi aud cum încep să cânte pe scara blocului, oprersc televizorul, radio, tot ce face gălăgie. Bine că nu am şi un papagal. Cine ştie? 
8. Îl las să sune până face scurtă la mână. Nu îi dau nici un leu. Cu casă de marcat sau fără. 
9. Să nu îi mai văd. Cum intră în casă zici că sunt de la Poliţie. Cu ochii peste tot. Să vadă cât de bine o duci, ca să ştie ce buzunar deschid. Ăla mic sau ăla mare?
10. Îmi pare oarecum rău că fac parte dintre românii, cred că nu prea puţini, care a ajuns să fugă de ei ca dracul de tămâie.

Toate aceste comentarii sunt ale unor români. Credincioşi, în majoritatea lor. Numai că răspunsurile ar trebui să ridice nişte mari semne de întrebare. Ştiu vorba din popor...aia cu...să faci ce zice popa, nu ce face el! Dar de aici până la a fugii de popă... e un drum cam lung. Meditaţi. Mulţumesc cititorului pentru întrebare. Mai aştept.





Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA PA!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...