Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 7 mai 2015

CERȘETORII ȘI CASA DE MARCAT!


Când am primit această idee de material...am râs. Pe bune. Mai întâi m-am gândit la un doctor, o asistentă... ce să o mai dăm de gard, la toți cei care sunt plătiți de statul român. Nu mă bag acolo. Pentru moment. Dar la faza asta chiar că nu mă gândisem. Cum ar fi ca un cerșetor să îți dea bon fiscal pentru bacșiș? Nota 10 pentru persoana care a venit cu ideea. Ăsta este spiritul! Să înceapă distracția. Eu m-am distrat. 

1. Nu cred că aș putea să văd niciodată lucrul ăsta. Un cerșetor cu o casă de marcat? Bine... trăiesc în România și la câte s-au întâmplat... cred că nici măcar nu aș mai fi surprins. Da, asta chiar ar fi tare!
2. Ce casă de marcat să scoată un cerșetor? Să se ducă la un popă și să ia una de acolo. Dar acolo nu vor găsi așa ceva...ăia iau doar bani de la stat. Chiar și de la cerșetori. 
3. Asta ar fi culmea! Bonuri fiscale? Să dea bonurile Poliția Locală, după ce îi saltă. Degeaba. Noi le dăm! Asta ar fi chiar culmea...cerșetorul cu o casă de marcat fiscală. Să își facă și o firmă? Stai așa... se poate orice. Să o vedem și pe asta. Mă angajez la ANAF. Trecând peste miștourile mele...cred că m-aș căca pe mine de râs. Și îi cer cerșetorului un bon fiscal. Nu de alta...dar o să am nevoie. Sau nevoi! 
4. Cred că cerșetorul ar fi mult mai adult decât statul român. Statul român ar fi iadul pe pământ. Nu îl poate asista social, dar i-ar lua banii? Nici măcar nu vreau să mă gândesc.
5. În primul rând... cerșetoria nu este legală. Dar, oricum, unii dintre oamenii ăia abia își mai târâie bășinile. Chiar aș vrea să văd unul cu o casă de marcat. Chiar că m-aș închina. Dar...super tare întrebarea!
6. Am mai stat de vorbă cu tine. Nu am mai nimic cu cerșetorii. Bine, și acolo sunt bani care nu sunt impozabili. Dar hai să luăm un medic. Ăla chia nu stă o zi întreagă la colț de stradă, poate primește și el ceva. Dar, dacă văd un cerșetor cu o casă de marcat în mână...îi dau toți banii pe care îi am la mine și nu îi cer bon.
7. Eu nu dau bani la cerșetori. Dacă aș vedea unul cu o casă de marcat... super. I-aș face o poză și aș pune-o pe net. Însă trebuie să mai spun ceva...eu am văzut cerșetori care pleacă acasă cu taxiul. Eu nu îmi permit. Dar nici casă de marcat nu am.
8. Case de marcat? Și cerșetorii dar mai ales preoții. Cerșetorilor le-aș face carte de muncă pe 4 ore. Dacă aș vedea un cerșetor care îmi eliberează bon fiscal, nu i-aș mai da un leu...i-aș da 100. Pe bune! 
9. În contextul actual, întrebarea este chiar bună. Înțeleg partea glumeață a materialului. Dar dacă, peste câteva zile dai peste un cerșetor care îți dă bon fiscal? Nu doar că aș vrea să îți văd fața...dar aș vrea să văd fața mea.   
10. Nu știu cine a avut ideea! Sincer nici nu mă interesează. Dar dacă aș vedea acest
lucru...chiar că mă duc în Congo să vând mici.

P.S. Cândva a fost o scenetă grozavă cu Dem Rădulescu și firma sa MILOGU S.A. care parcă anticipa vremurile prezente. Chiar dacă totul se bazează pe o glumă...e nasoală fraților.  
Relu NISTOR / C.L.
Hai   PA PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...