Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

vineri, 22 mai 2015

EUROVISION DE...RAHAT!

EUROVISION DE...RAHAT!

Postul național. Eurovision! Lumini, spectacol...Cam atât...și o întrebare...cât de corect este votul? Nu trebuie să citiți decât ce au spus 10 de ai noștii. Și nu este vorba despre rahat turcesc. 
1. Modul de votare este de rahat. Totul este o manevră. Cum ai putea să câștigi, tu România...la Eurovision? 
2. Clar este ceva politic. Mesajul este destul de important. Afinități de orice fel...social, politic...colaborează!
3. Jurizarea nu este corectă. Totul este influențat politic și geografic.
4. Nu este corect ce se întâmplă. Noi nu o să câștigăm niciodată. Se votează între ei. 
5. Nu se votează corect. Am ajuns să nu mă mai uit la spectacol, dacă îl pot numi așa. Este o



emisiune pentru cei care ascultă manele. 

6. Nu știu ce să zic! Nu mă bag! Oricum...România nu ar avea niciodată șanse să câștige. 
7. Până și la LOTO ai avea șanse mai mari, ca român, care ajungi pe scena aia. Și să câștigi? 
8. Nici măcar nu știu cum se jurizează. Nu mă uit. O făcătură.
9. Toate voturile alea sunt false. Nu au cum să fie adevărate. Eu îmi văd de treburile mele. 
10. Mă apucă și râsul când îi văd cum se votează unii pe alții. Indiferent de calitatea melodiei. Îmi vine să ascult o populară neaoșă!

De obicei commentez! Nu cred că dincolo de cei 10 câmpinei...părerea mea ar mai conta. Ce să spun...totul e pe bune? Să mă trezesc cu ăia 10 acasă, cu furci, topoare, bâte sau drujbe? Mercic...NU!
Relu NISTOR / C./L.
Hai...PA PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...