Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 6 mai 2015

CUTIA MILEI / SILEI...BRAVO DOM ~LE~...



Ce îmi mai place șaorma. Când este gândită și mai are printre condimente și întrebări. Am spus că o să postez întrebările voastre. Așa că urmează întrebarea lui Daniel I.
”Hai noroc,
Măi Relu, putem și noi să ne lămurim de ce cutia aia de la biserică se numește cutia milei? Că n-am auzit să fie vreun amărât miluit din conținutul ei. Dimpotrivă... ăia săraci îi miluiesc pe popi. Până la urmă... biserica asta are vreo legătură cu Dumnezeu? Și de ce oamenii ăștia săraci, din țările sărace, visează la minuni... cu ochii deschiși, în loc să facă dracu ceva? Cam bănuiesc răspunsul, vreau doar să îl confirmi.
Să auzim de bine!”


BRAVO DOM ~LE~...
Ai întrebat, ți-aș da un răspuns, dar îmi este frică că (cacofonie intenționată) voi fi dracului afurisit de vreun popă. Nu ai și tu subiecte care să fie mai ușoare? Ca de exemplu...revenind la un material mai vechi...o să pună și case de marcat pentru bacșiș? Răspunde tu la întrebarea asta. Să fii și tu afurisit. Măcar o să fim doi! Împărțim celula. Dar am pile...și ne pun pe lângă madam Udrea! Cine știe ce ”instrumente” deține prin gentuțele ei! Pe final... să îți dau un fel de răspuns la întrebarea ta! Îmi este milă de cei pun bani în cutia milei/silei. Alege tu varianta. Și o ultimă idee...ar trebui ca bonul fiscal să iasă ca la bancomat. Bagi banu...iese bonu!

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...