Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 7 mai 2015

AI VREA SĂ FII PRIMAR?


Materialul a început după ce un cititor Câmpina Radar m-am întrebat dacă aș vrea să fiu primar. Răspunsul meu o să-l vedeți pe final. Dar hai să vedem ce au răspuns câmpinenii la întrebarea: vrei să fii primar? 

1. Nu. Niciodată. Pentru că nu știu să mint, să fur sau să mă dau cu părțile rele. Nu pot să fac rău. Nu am nevoie de minciuni și idei, care spun că fac bine, dar care, de fapt, fac doar rău!
2. Eu? NU. Pur și simplu nu aș vrea. Este prea multă mafie pentru mine. Cred că este un motiv mai mult decât suficient pentru mine. 
3. Da! Aș vrea să fiu pentru 24 de ore. Timp în care să sudez porțile de la intrare, să tai firele de la telefoane, să opresc apa, curentul, internetul... și să dau drumul la câini! Și, nu în ultimul rând, să îi dau afară pe ăia care, ai zice, că s-a construit clădirea pe lângă ei. Stau prost la capitolul mințit....așa că 24 de ore mi-ar fi suficiente. Apoi îmi dau demisia!
4. Da. Mi-ar plăcea. Aș vrea să văd cum este la putere. Și primul lucru pe care l-aș face ar fi să stau de vorbă cu cetățenii. Nu pe internet. I-aș întreba ce vor. Să încercăm să facem o echipă. Asta este mămăliga....hai să o împărțim! Sigur nu aș discuta cu ei pe facebook. Aș vrea să fiu un simplu om care discută cu alți oameni.
5. Nu. Chiar nu. Nu cred că sunt capabil. Dar dacă, prin absurd, aș devenii primar, prima măsură ar fi să iau toți consilierii locali, care nu sunt capabili, și să îi pun la zid. Îi împușc, pentru că nu lucrează pentru comunitate. 
6. Cum să nu! E vreun fraier care să nu vrea să fie primar? Păi ăia de la DNA trebuie să iasă și ei la pensie. Fără primari nu mai au cum să facă asta. Dar, dacă aș devenii primar peste noapte, primul lucru pe care l-aș face ar fi să înființez o echipă de fotbal. Aș scăpa și de ziaristul ăla, pe numele lui Frățilă. Și, aș face tot ce îmi stă în putință să creez locuri de muncă pentru tineri. Nu vorbe, ci locuri de muncă. 
7. Nu. Nu este de mine. Să fac pușcărie degeaba, pentru ăia care au furat înaintea mea? Să trag eu ponoasele? Nu...mulțumesc!
8. Hai să ne gândim! Sunt primar!Mamă...ce funcție! Dar apare telefonul și tu spui doar...BINE ȘEFU! Ce crezi tu nu mai contează. Dacă spune șeful... SARI...tu întrebi...CÂT DE SUS?
9. Cred că ai găsit omul total nepotrivit. Dacă aș intra în Primărie, următorul loc unde aș ajunge ar fi sediul Poliției. Nu cred că mai are rost să dau detalii. 
10. Cred că trebuie să fii cu capul să vreai asta. Mai ales acum când a început vânătoarea de vrăjitoare. Nu că nu ar fi bună. Prefer să rămân cât de cât neatins de sistemul ăsta ticăloșit. 

Nici eu nu aș vrea să fiu primar. Cred că nu aș putea răspunde pentru faptele mele. Cred că nu aș avea nevoie de consilieri personali, de consilieri locali, ci de o firmă de pază. Nu neapărat pentru mine. Cred că orice câmpinean care a ajuns, în cel mai bun caz, după vreo câteva săptămâni, la o audiență, nu ar vrea să devină primar. Dar, ca să fie clar, nu omul este de vină....ci sistemul. Te poți pune cu el? Dacă da... du-te la Primărie și poți să îți schimbi numele: DON QUIJOTE. Îți dă și Consiliul Județean niște mori. Stai așa...că nu sunt funcționale. Așa că, pe final, dacă aveți tendința de a vă da cu capul de un perete, fără motiv, eu vă votez. Tot un drac! 

Relu NISTOR / C.L.
Hai..PA PA!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...