Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 6 mai 2015

APA TRECE...PIETRELE RĂMÂN! SĂ VINĂ ANAF-ul!!!



SĂ VINĂ ANAF-ul!!!
Cristi, am găsit material tău pe facebook. Nu sun fan al acestui site de socializare, dar ceea ce ai scris merită să fie văzut de mai multă lume. Așa că să vedem ce ai avut de spus!

CRISTIAN D.
”Ei bine, toată lumea e disperată. Mulți se vaită că statul și ANAF-ul a depășit măsura. Că impozitează tot. Din partea mea... poate să impoziteze tot ce mișcă. Azi mi-am făcut un calcul, când a trebuit să plătesc 15 lei pentru o fotografie de grup, și 2 bilete, a 6 lei pentru un teatru de păpuși, pentru copiii mei, care sunt școlari. Ei bine, 31 lei, plus niște cărticele, de alți 18 lei, luate dacă vrem, dar de fapt cam obligatorii, înseamnă cam 50 lei. Problema e că nu am primit bon pentru nimic. Vânzări ce se fac în școală, prin bunăvoința profesorilor / învățătorilor, ce au și ei 10% din ceea ce se vinde. Pe lună dau cam 200 lei în acest fel. Neimpozitați nicăieri. Ei bine... pentru mine... nu e o problemă. Am de unde să dau. Dar tot azi, am văzut o țigăncușă (colegă de clasă cu ai mei pitici) cum se bucura că mama ei găsise, Dumnezeu știe pe unde, 6 lei să îi dea pentru biletul de teatru. Piese de teatru, sau diverse chestii plătite, sunt în școala asta... săptămânal. Lăsând la o parte că se face comerț în școală, se face comerț la negru. 
Așa că azi am luat hotărârea să fac o sesizare către ANAF. 
Puțin îmi pasă cine o va încasa. Îmi doresc doar să se întâmple. Pentru că altfel nu se vor opri.”

Cristi...Campina Radar este aici. Am ”furat” textul tău. Dacă te-ai supărat, cred că o să intereseze și pe mine cât te interesează pe tine de ăla care o să și-o ia de la ANAF. BRAVO ție. Eu spun să ținem legătura. Sau mai există varianta... să tacem dracului din gură. Și să mai dăm niște bani...așa...pe colo pe colo. Fără bon fiscal! Eu nu o să fac asta!Tu?
Te mai aștept cu materiale, cu idei, cu ce vrei tu!
Relu NISTOR
Hai...PA PA!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...