Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

duminică, 3 mai 2015

APA TRECE...PIETRELE RĂMÂN!

Am promis că o să public materialele trimise de cititorii Câmpina Radar. Așa că o să fac acest lucru. Cel care mi-a scris este plecat din țară, dar are ceva de spus. Așa că a apelat la mine. Să vedem ce are de spus. Titlul mi-a fost inspirat de el. APA TRECE...PIETRELE RĂMÂN!
Se consideră o piatră. Apa trece pe lângă el. Dar are și întrebări!

Salut Relu,
”Sper că ești bine tu și ai tăi. Și ai noștri, ai celor care muncim pe afară. Nu în ploaie, ci în afara granițelor. Mai am și eu o curiozitate. De fapt mai multe. Am să le exprim printr-o întrebare: mai cred oamenii în libertate? Și ce e aia libertate, asta de acum, sau aia pe care ne-o închipuiam acum 25 de ani?....Cam mult a trecut! Coincid una cu alta, sau ne mai rămâne doar speranța falsă, indusă de o democrație mincinoasă și crudă, care începe să se clatine? Mai vor oamenii ceva sau se mulțumesc cu rolul de simplu spectator plătitor/ consumator de E-uri, emisiuni TV ieftine, manele, șmecherie ieftină de cartier, ca model de urmat în viață, rugăciuni strâmbe la o biserică coruptă și decadentă, care se vrea implementată în educație în frumosul nostru stat LAIC , vaccinare obligatorie, fumatul controlat, homosexualitatea  legală, prostituție televizată, industrie distrusă, educația la pământ, sistem sanitar inexistent, dezinformare în masă prin TV, oameni foarte bogați, cu 4 clase, oameni foarte săraci, depresivi și alcoolici, credite, credite, credite, oameni dezbinați de o ierarhie socială indusă și falsă, autosuficiența cocalarilor posesori de mașini tari , poliție coruptă, alegeri furate, președinte sas și mut, moaște, americani, ruși, rai, DNA, DIICOT, ANAF, BOR (care e stat in stat),.......etc, mai ințelege cineva ceva? Dacă da... te rog dă-mi și mie un semn, nu de alta... dar am impresia că lucrurile astea m-au cam depășit”.

PS. - Oare... ia Tg. Mureș campionatul?
Te salut,
Dan

Nu știu dacă ASA o să ia campionatul. Cât despre întrebările tale, sper ca cei din Câmpina, și nu numai, să îți ofere niște răspunsuri plauzibile. Eu nu le am la purtător. Glumind acum, cine te crezi tu să pui întrebări fără răspuns? Sau al căror răspuns nu vrei să îl auzi? Ne mai auzim. Apa trece...pietrele rămân!
Relu NISTOR / C.L.
Hai..PA PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...