Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

duminică, 10 mai 2015

DE CE FEMEILE DEŞTEPTE SE ÎNDRĂGOSTESC / CĂSĂTORESC UNEORI DE BĂRBAŢI PROŞTI?


Întrebarea de mai sus mi-a fost propusă de o femeie. Aşa că am stat de vorbă cu femei, pentru a afla cam care ar fi răspunsul la o întrebare dificilă. La final...o să fie şi commentariul meu. Totuşi...bărbaţii ar trebui să ia un calmant înainte de a citi răspunsurile. 

1. Pentru că oricât de deştepte ar fi, sunt atât de nesigure pe ele încât capătă încrederea într-un neanderthalian. 
2. Simplu. Femeile duc lipsă de ceva. Acel lucru se numeşte "puţin ghiolban". Ar vrea să aibă şi ele parte de puţină adrenalină, de puţină viaţă.
3. Aşa se întâmplă foarte des. Lucrurile parcă se întâmplă de la sine. 
4. Îl iau pe ăla mai prost pentru că este mai uşor de dus de nas. Dar refuz să cred că acesta este adevărul în toate cazurile. 
5. Având în vedere situaţia demografică din România, cred că la câte suntem noi şi la câţi bărbaţi sunt, nu ai prea mult de unde să alegi.
6. Ca să rămână ele superioare. Se consideră deştepte şi vor în continuare hăţurile. Dar nu ar trebui să uităm şi de chestia aia cu...contrastele se atrag.
7. Nu există bărbaţi proşti! De ce nu? Pentru că bărbaţii au multe. Precum organul ăla al lor. Scurt şi la obiect. Aşa este. Femeia este complexă, profundă, stabileşte un echilibru. Aţi face pe voi fără noi! Na...că am spus-o! 
8. Nu ştiu. Eu nu am păţit-o! Sunt o fată deşteaptă şi nu mă îndrăgostesc de proşti. Nu pot să vorbesc de altele. Dacă păţesc ceea ce ai spus în întrebare...înseamnă că nu sunt chiar atât de deştepte.
9. Am văzut situaţii de genul ăsta şi nici în ziua de azi nu pot să înţeleg. Dacă le merge bine...merge şi aşa.
10. Păi de unde mama dracu să alegi? Toţi ăia buni sunt pe la casele lor.

Am văzut răspunsurile. Bărbaţii au ieşit cam şifonaţi din ele. Mai ales comentariile legate de hăţuri, de un anumit organ sau de situaţia demografică. Cert este că bărbaţii ar fi mai 'subţiri intelectual''. Aşa spun doamnele şi domnişoarele. Parcă nu sună bine. 

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA PA!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...