Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

sâmbătă, 4 aprilie 2015

MANELE? MANELIȘTI?


Este ceva timp de când am vrut să fac acest material. Am adresat două întrebări. Ce părere aveți despre manele? Ce părere aveți despre maneliști? Am întrebat mulți oameni, care au răspuns, atunci când i-am sunat! Dar o să încep cu cei care m-au sunat după ce am terminat sondajul!

1. a) Mi se pare că au luat ceva în ultima perioadă! Prea mult țigănism.
b) Nu plătesc impozite! Lumea este proastă! Lumea le dă bani!
2. a) Nu pot să răspund la așa ceva. Simplu!
b) Dacă ascult manele să fie să îi...bip..oase. Le-o trag!

Okidoki! Acesta a fost începutul. Acu vor urma cei zece pe care i-am sunat eu. Primii doi au sunat după  ce am terminat sondajul. Să vedem!

1. a) Gen muzical prost. Aș vrea să pot evita astfel de evenimente!
b) Sunt genul de oameni cu care nu vreau să am tangențe.
2. a) Nu îmi plac! Simplu!
b) De maneliști îmi este scârba, pentru că sunt vai de mama lor!
3. a) Fiecare cu genul lui de muzică! Fiecare cu ce îi place
b) O specie de oameni care nu ne aparține!
4. a) Să îmi bag ceva în ele!
b) Să îi trimitem la școală. Sunt niște analfabeticieni notorii!
5. a) Unele îmi plac, sunt chiar bune. Doar unele!
b) Sunt proști de bubuie toți! Este un fenomen care nu ne aparține! Este greu să îl combați!
6. a) Nu le suport. Nu le accept sub nici o formă!
b) Nu am nici o treabă cu ei cât nu mă deranjează.
7. a) Am o părere foarte proastă!
b) Am o părere și mai proastă! Sunt vai de mama lor!
8. a) Proastă. Deformează muzica!
b) Ar trebui să se mai ducă dracului și pe la școală. Să nu uităm de reperele culturale.
9. a) Este foarte greu de spus. Este o subcultură!
b) Sunt cei care generează acest fel de cultură! Este dezastruoasă!
10. a) Aoleu! Sunt dezastruoase!
b) Hă! Ce părere să am? Iau bani pe degeaba! Ce dracu mai caută pe scene?

Cam asta a fost tot! Nu cred că doriți să vedeți și commentariul meu! Nu am nici un program de scris care să dețină bip-uri! Și...totuși... fără bip-uri...lăsați faza aia cu ... fără număr! Că o să vă dau eu data viitoare cu NUMĂR! Partea cea mai proastă pentru voi.... este că sondajul de mai sus...spune cam multe!
Relu NISTOR/C.L.
HAI....PA,PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...