Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

sâmbătă, 25 aprilie 2015

UNDE TE POȚI DISTRA ÎN CÂMPINA?

Mă așteptam să fie o întrebare dificilă... cu răspunsuri...diversificate. Așa a și fost!
Se vede clar că vorba aia cu ”haz de necaz” nu a murit nici în 2015. O să vedeți ce au spus câmpinenii, majoritatea cu o vârstă
”fragedă”, adică până în 50 de ani. Totuși, trebuie să recunosc faptul că primul răspuns este DE BELEA! Restul nu au fost mai prejos! Distracție plăcută!

1. La Ploiești și la Sinaia! Păi asta este realitatea. Alt răspuns nu am. Nu ai ce să faci. Este praf!
2. Măi omule... ești nebun? Au mai rămas câteva cârciumi și cu asta... basta! Îmi mai rămâne să mă duc la Mițu-Chițu! Mă și văd pe acolo! A mai rămas celebrul grătar!
3. Ai înebunit? Doamne ferește! Nicăieri, sau mai bine, în beci la tata, unde ține vinul, pentru că în altă parte nu am unde.
4. Cred că la cimitir...dacă mai fac țiganii un grătar, mai aduc o formație...chef nene! În altă parte? În fața blocului cu prietenii sau la un grătar. Asta este ”esența” care ne-a mai rămas din distracție.
5. Nicăieri. Dar dacă vrei te poți duce la       ”Timică” sau la ”Bolborici”. Acolo, în spatele BIG-ului. Acolo chiar că poți să ai parte de o experiență deosebită. Dacă nu acolo, mergi la ”Banderas”...face omul niște mici foarte buni. Doar cam pe acolo te poți distra. Umor tipic românesc. Te distrezi de minune! Coane, acolo sunt ultimele locuri din Câmpina unde te poți distra. Restul...apă de ploaie!
6. Cam greu de răspuns. Din punctul meu de vedere...nicăieri! Acesta este punctul meu de vedere! Orașul este pulbere în ceea ce înseamnă distracția. Nu am unde să mă duc. Mai sunt vreo 2 locuri, dar trebuie neapărat să mergi cu gașca. Altfel...pulbere!
7. Eu mă distrez când mă plimb cu câinele. Și cel mai tare mă distrez cănd se cacă în orașul ăsta. Apoi vin acasă și poate beau o bere ca la botul calului. Asta e distracția pe care mi-o permit financiar în fiecare seară.
8. În Câmpina? Asta este cea mai tare glumă pe care am auzit-o în ultimul timp. Nu mi-a mai rămas decât să mă plimb cu fata pe bulevard sau să mă duc la o pizza! Asta da distracției! Trebuie să o las mai ușor. Îmi dau lacrimile de râs!
9. Fiecare la casa lui. Sau dacă nu, te duci în vizită la cineva. Te faci ”musafir de profesie”. Sau mai ai varianta să mergi pe Muscel, numai că este cam greu să te izolezi fonic.
10. Cea mai ”tare” distracție din Câmpina este să....”te dai pe centru”...ca prostu, hai în sus, hai în jos! Mă sui în mașină și plec dracului din târgul ăsta.

Realitatea este tristă. Până și pe vremea lui Ceașcă existau discoteci. Ce-i drept...cam venea Miliția peste noi. Dar era și seară de rockotecă! Atunci! Vă dați seama ce spun eu aici? În comunism erau discoteci, în democrație avem doar ”spectacole de doi bani” pe la televizor. Cred că am fost puțin cam NESIMȚIT când am adresat întrebarea. Și intervievații s-au dovedit a fi prea sinceri. Alo, ăia care ați putea face ceva, vă rugăm să nu ne scădeți nota la purtare.
Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...