Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 27 aprilie 2015

GROPILE ȘI...UN SERVICE!

PROPRIETAR DE
SERVICE ÎN ROMÂNIA?

Nu puțini sunt cei care străbat frumoasele plaiuri ale minunatei Românii...la volanul unei mașini. Sau chiar la hățurile unei căruțe. Toate bune și frumoase, până apare celebra groapă, care te trimite, automat, la un service. Sau la un prieten. Avem și o întrebare suplimentară? Sau întrebăm publicul? Să mergem pe varianta a treia! Să îi dăm drumul, cu cricul în mâna stângă și rezerva în dreapta!

1. Ar trebui să fi nebun să nu îți dai seama că este o afacere mai mult decât profitabilă. Nu am nimic cu actualii proprietari de service-uri. Au prins trenul! Nu de alta, am spus trenul, pentru că așa face mașina pe stradă. Și nu urmează o haltă, ci un service. Trebuie să oprești. Despre servicii nu are rost să vorbesc.  
2. Da! Aș fi proprietar. Aș avea angajați. Normal că aș vrea. Drumurile sunt foarte rele și este o afacere super bună. Trăiască drumurile patriei și afacerea mea.
3.Nu prea știu ce înseamnă asta, dar aș vrea să fiu. Dacă am o afacere, oricât ar fi ea de problematică, poate că nu o să mor de foame. La ce drumuri avem, cred că aș reuși să le repar, astfel încât mașina să mergă.... până la prima groapă.
4. Ar fi o afacere. Este cam mult de muncă. Pe drumurile astea este normal să fie mult de muncă. Partea proastă este că nu prea găsești meseriași buni să îi angajezi. Mulți fac treabă de mântuială.
5. Da și nu! Este o afacere foarte profitabilă, dar există și multă birocrație. ”Starea drumurilor” te-ar putea ajuta în această afacere. Mai ales în acest moment. Dar, pe de altă parte, nu sunt mulțumit de calitatea serviciilor oferite la un service auto. Din această cauză apelăm la prietenii mecanici.
6. Dacă aș fi proprietar de service... eu aș săpa noaptea gropi pe străzi. Să îmi meargă treaba cât mai bine. Bine, fericire, nu pentru mine, că nu sunt proprietar de service. Se ocupă ăștia de bunăstarea afacerii mele virtuale. Să îi dăm cu gropile! Să duduie economia! Și să-mi scadă mie buzunarul după ce mă întâlnesc cu o groapă. Pe final, DA, proprietar de service omule! Parcă ar fi mână în mână! 
7. Problema este pusă greșit! Eu aș vrea să nu mai fiu proprietar de mașină. Că asă nu mai ajung la service. Cred că o să îmi cumpăr o trotinetă, o bicicletă sau ceva în genul ăsta. M-am săturat câți bani dau în chestia aia cu ”Aici sunt banii dumneavoastră”. Unde? În gropi și în facturile de la service? Luați voi cât puteți duce! Eu plec la plimbare cu bicla!
8. Da. Mi-ar conveni să fiu patron de service. Aș câștiga bine. O afacere foarte profitabilă, când te mai ajută și drumurile. Cât despre actualele servicii asigurate de cei de la service...nasoală rău. Este nașpa când ajungi acolo! Dar.. trebuie să mai spun...mașinile sunt proaste, nu drumurile.
9. Normal că aș vrea să fiu proprietar de service. Dar... doar în România! ”Aicea ie gropile multe și se zbate peștele”. Cât despre serviciile din ziua de azi... te duci cu o bubă și ăia îți găsesc minim 7. Greu de găsit meseriași care să îți spună chiar câte bube are mașina ta. Cât despre cauza bubelor... nici măcar nu mai comentez. 
10. Nu aș vrea! Știu cât de mult îl înjur eu pe ăla de la service, care îmi schimă cine știe ce piesă. Și îmi mai spune și care sunt costurile. Cred că mai bine aș fi proprietar de groapă.

Nu știu ce aș mai avea de spus. Cert este că nu te poți gândi, așa la mișto, că este o legătură între asfaltatori și proprietarii de service auto. Glumesc, bineînțeles! Unii își fac treaba, conduc o afacere, legitimă, în timp ce ăilalți se ocupă de gropi. Oare cu cât o fi plătit un om să facă un om oarecare o groapă în carosabil? Nu ar merita și el un procent de la schimbarea unei bielete?

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA PA!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...