Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 2 aprilie 2015

CINE A PUS CÂRCIUMA-N DRUM............. TREBUIE CITIT! PE BUNE!

Cine-a pus cârciuma-n drum / ăla n-a fost om nebun! Avantajul de a merge pe stradă și a sta de vorbă cu oamenii normali, este că auzi tot felul de chestii! Asta a fost tare! La un moment dat, unul l-a întrebat pe celălalt....cine a pus cârciuma-n drum. Și mi-am adus aminte de cântecul cu pricina. Trebuie să recunosc că în urma interviurilor am făcut febră la burtă! Chiar am râs! Pe bune! De acord cu intervievații!

1. Eu nu sunt de acord! Eu sunt barmaniță și sunt unii care se gândesc doar la băutură! Din asta îmi câștig banii, dar aș da foc la toate cârciumile! (femeie)
2. Sunt total de acord! Așa mi se pare normal! Că doar nu o pune în vârful dealului! Sunteți toți niște bețivani! (bărbat)
3. Cred că ăla a avut dreptate. Adevărul este că o cârciumă este binevenită în drum către casă. Îți este foame sau sete, intri la cârciumă! (femeie)
4. Domnule, a făcut o treabă bună! Normal că mai m-am împiedicat de o cârciumă în drum către casă! (bărbat)
5. Cea mai bună vorbă! Cea mai tare chestie inventată! Dacă ar fi pe toate drumurile ar fi și mai bine! (bărbat)
6. Aș fi vrut să fiu eu cel care a inventat chestia asta! Cârciuma-n drum? Ce ești nebun? (bărbat)
7. Om înțelept! Așa știa că va scoate bani. Un capitalist sadea! Pe față! A pus-o în drum ca să îți ia banii! (bărbat)
8. Românul a fost întreprinzător de mic! A știut cum să scoată bani! Direct la drum cu cârciuma! (bărbat)
9. Păi ce să fac? Mă duc ca proasta acasă? Nu beau și eu un păhărel...vorbit să fie? (femeie)
10. Cred că a fost foarte nebun! Cârciuma este căutată de toată lumea! Dacă i-ai dat la botul calului... nu faci decât să îl ajuți. (femeie)

După cum am spus... eu m-am amuzat teribil! Este ca în chestia aia cu unii recunosc, alții nu! Ca să mă apuce pandaliile...un lucru este clar: CÂRCIUMA ESTE ÎN DRUM! Și aproape toți au fost de acord că acolo îi este locul.
Relu NISTOR /  C.L.
HAI...PA, PA!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...