Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

duminică, 5 aprilie 2015

CHIAR O SĂ FIU RĂU! De ce nu vorbiți?


Uneori îmi vine să mă las! Pe bune! Mulți ar fi bucuroși! Dar vă dau o veste proastă, celor care nu vorbiți! Eu nu o să tac, și mulți alții, de pe lângă mine, vor face același lucru. Îi știu...îi cunosc! Dar, din păcate, îi cunosc și pe cei care vor să ne taie...piuitul! Și aici nu vorbesc neapărat de politicieni! Vorbesc aici și despre oamenii simpli, care au ceva de spus, dar cărora le este frică să deschidă pliscul! Aceasta este întrebarea: dacă îi întrebi pe stradă...vorbesc de mama dracului! Dacă le spui că vor fi postate commentariile lor...gata cu joaca! Încă una! Dacă îi întrebi, în cadru oficial.. s-a dus dracu răspunsul pe care îl așteptai. Dacă taci... tace și el. Minunat! Pe final, și chiar îmi pare rău că o să scriu asta, în urmă cu ceva zile am cunoscut un tânăr promițător! Spunea că vrea să scrie. Că știe acest loc unde se poate exprima! Credeți că s-a exprimat? NU! A preferat să tacă! Cât timp o să taceți....nimeni nu o să va audă! Mai în glumă, mai în serios...spuneți dracului ceva! Ce așteptați? O pară...în gura lui nătăfleață?

Relu Nistor / C.L. (cu respect)  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...