Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

sâmbătă, 11 aprilie 2015

BRAVO DOM ~LE~... ROMÂNUL ESTE DISPERAT AIUREA!

BRAVO DOM ~LE~...
ROMÂNUL ESTE DISPERAT AIUREA!

Știu că o să fiu înjurat ! Sincer, nici nu prea îmi pasă! Am făcut astăzi un experiment. Am făcut greșeala, intenționată, să ies până prin zona pieței. Măi frate, a venit vremea foametei? Atâtea plase nu vezi prea des. Mă mir că doamnele alea de la magazine au avut pe stoc atâtea! Și, deși mă repet, măi frate, este o bătaie pe bune pe la cozi. Care pe care! Cea mai tare fază a fost când am văzut cozile de la magazinele unde se comercializează pâine. Aloooo...există și magazine non-stop...de unde, ca să vezi, poți cumpăra o pâine la orice oră! Apropo, mâncați cumva pâine cu...pâine? Rubrica BRAVO DOM ~LE~... am inventat-o doar ca să vă arăt pe unde sunt problemele. Îmi asum scrisurile. Dar atâta lume, mașini, polițiști, sacoșe, înjurături, claxoane, priviri urâte, piedici și îmbrâncituri pe la cozi... mamă! Nu pot să spun decât...BRAVO DOM ~LE~...
Continuați așa. Suntem pe drumul cel ”bun”! În aceste zile chiar înțelegi sensul cuvântului buluc. A, și al celui numit ambuteiaj. Ambuteiaj în minte. Adică dacă se înghesuie tot românul de ce să nu mă înghesui și eu?
Pe final BRAVO DOM ~LE~... vă urează SĂRBĂTORI FERICITE! Atât cât se poate! Asta dacă ați plecat de la coadă. Dar să nu uităm ce am spus la început...românul reușește să fie disperat aiurea. Uneori!

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA, PA!   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...