Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 9 aprilie 2015

UNDE ESTE....~LA DRACU ÎN PRAZNIC?~

UNDE ESTE....~LA DRACU ÎN PRAZNIC?~

Am promis...mă țin de cuvânt! Cititorii au dreptul să adreseze întrebări. Iată una dintre ele: unde este...dracu în praznic? Trebuie să recunosc faptul că am folosit și eu această expresie din popor. De mai multe ori. Am încercat să dau și eu un răspuns. Dar o să îl citiți la final. Acum să vedem ce au spus cei 10 oameni cu care am stat de vorbă!

1. În biserică! Pentru că acolo îi este locul!
2.Nu știu. Cunosc expresia, dar nu prea știu ce să răspund. E cam cu șchepsis întrebarea asta. Dar primul răspuns este că ar fi la masă!
3. Când dai iama în frigider zici că nu ai mâncat o mie de popi. La dracu în praznic!
4. Când pleci cu cortul și nu ști unde ajungi, și te mai prinde și ploaia când trebuie să mănânci, apoi mai plouă și toată noaptea... Atunci dacă te întreabă cineva unde ai fost, poți spune...la dracu-n praznic!
5. Nu poți să mai rezolvi nimic ...la dracu-n praznic! Problemele nu mai pot fi rezolvate. Parcă mi-ar spune că nu mă mai duc nicăieri!
6. De unde să știu unde este? La dracu am fost, dar la praznic nu m-a primit!
7. Tot acolo! E pe acolo, pe undeva! Poate fi oriunde. Sper să nu îl găsesc!
8. Unde este? Cred că în România! Peste tot îl văd, dar parcă nu îl văd!
9. Este acolo unde nu te gândești cu gândul. În altă parte unde dracu să fie? Unde în altă parte să fie decât în praznic?
10. Nu știu. Undeva departe. Unde nu se poate ajunge. Nici măcar nu folosesc expresia!

Sper că cititorul meu este mulțumit. Mi-am făcut treaba și am tras și o concluzie: folosim diferite expresii uneori, fără să știm prea bine ce spunem. Însă replica aia cu ”la dracu în praznic e în România” nu pot să nu o apreciez.

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA, PA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...