Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

marți, 7 aprilie 2015

FOTBALIȘTI... DAȚI CU STÂNGUL ÎN DREPTUL

O să mă omoare microbiștii! Sper că cei fără microbi! Vreau să mor nevirusat! Bun! Așa cum am promis o să fac sondaje și la sugestiile cititorilor. Am mai făcut... așa că o să continuu! Iată ce m-a rugat un cititor: ce părere aveți despre fotbalul din Romănia? Microbiștilor....nu eu am adresat întrebarea! În schimb...răspunsurile sunt ale unor oameni! Care trăiesc, respiră și, ghiciți, urmăresc meciuri de fotbal!

1. Prea mulți jucători pentru valoare NULĂ! 
2. Am o părere ”foarte bună”... mă face să plec de acasă! Nici nu mai contează cine joacă!
3. Numai nebuni. Este unul dintre motivele pentru care ies din casă, ca să nu mă mai uit la televizor. Mai pun și la pariuri... pierd mereu!
4. Îmi place fotbalul! Dacă nu ar exista FCSB ar fi și mai bine! 
5. Este cel mai popular sport. Este un sport de masă. Ce mai contează dacă dai cu stângul în dreptul? Ai... nu ai mingea...dai la poartă!
6. Partea de sport este OK! Din toate punctele de vedere. Chiar îmi place! Dar apoi apar ”matematicile fotbalului”...pe care chiar că nu aș vrea să le înțeleg! Să nu mai vorbesc despre violența spectatorilor. Așa că... nu mă pasionează! 
7. Aș vrea să ies și eu cu fetița la stadion. Numai că sunt două probleme: eu nu am la ce să mă uit iar ea ar auzi numai porcării!
8. Cum să o învârtim, să o sucim, ca să iasă bine? Îl practică cei de pe teren? Să nu vorbim de cei din tribună, care ”fac sportul cu capu”. Visând la goluri! Și...în afara terenului...se întâmplă multe măgării!
9. E greu de spus! Nu se mai face absolut nimic! Catastrofă! Jucătorii sunt niște panarame! Nu le-aș mai da nici un ban! Eram odată pasionat! Acum nici nu mă mai uit la TV! Doar la biliard!
10. I se acordă prea multă importanță și i se alocă prea mult timp la TV, fără să ne aducă prea mari satisfacții la nivel mai înalt. Și echipele care se dau mari, parcă joacă un fotbal de maidan!

Bun! Și acum eu! Încă o dată îi mulțumesc cititorului pentru sugestie! Cred că ultimul loc sau ultimul canal TV pe care mi-aș folosi mușchiul telecomandor...ar fi cel unde se desfășoară o partidă de fotbal! De ce nu aș face așa ceva? Simplu! Știu un adevăr simplu și dureros: sunt copii care chiar vor să facă treabă! Dar când ”intră în sistem”...se duce dracului totul pe Apa Sâmbetei. Cam atunci când se joacă meciurile. Cine pricepe...pricepe!




Relu NISTOR / C.L.

Hai...PA, PA!

Ba nu! Hai să ne gândim puțin la cei care joacă rugby. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...