Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 9 aprilie 2015

CASA DE MARCAT...ȘI BISERICA!!!!

CASA DE MARCAT...ȘI BISERICA!!!!

Asta chiar că este bună! Mă refer la întrebarea: de ce nu se montează case de marcat și în biserici? Domnul meu, cel care ai trimis întrebarea... ești tare. Eu deja am răspunsurile celor care au avut ceva de spus, dar o să commentez și eu la final. Dar acum... să înceapă distracția! 
Întrebarea este: de ce nu sunt case de marcat și în biserici? Tare, nu?
1. Poate ne este frică! Oricum, tot acolo trebuie să ne ducem. Dă cineva vreun leu la stat? Dă cineva vreun bon fiscal? Este o mare măgărie!
2. Pentru că trebuie să aibă popii mercedesuri!
3. Chiar că cei mai multi bani se spală prin biserici. Ar trebui sa aibă cea mai mare taxă pe ” valoarea adăugată” de ei la orice serviciu. Aproape toți popii suferă de sindromul de ”Les Maiestate” adică... ei NU sunt oameni. Câââtă dreptate au!
4. Pentru ca sunt cei mai ordinari oameni. Chiar și atunci când vin cu botezul, printre stropi îți arată unde e buzunarul. Ăia da bani câștigați ușor, pe minut, absolut neimpozabili. Și așa, ca glumă, o și văd pe tanti aia care VINDE ( deci vinde) lumânări cum învață să bată pe casă? Adică parcă și vad ANAF-ul cum își face cruci înainte și după control.
5. Ce Dracu ( Doamne Iartă-mă) să scrie pe bonul fiscal? O afurisenie... 5 lei?
6. Dare și luare de mită, în numele Domnului. Am auzit de polițiști, doctori, profesori, politicieni,...care au fost arestați. Dar nici un popă.
7. Ca să o dau la mișto... acolo frate... e vorba de suflet. Chiar credeți că este normal?
8. Pentru că nu au curent electric. Lumina vine din altă parte. Așa spun ziși slujitori ai bisericii. Sunt niște nenorociți, hoți și bandiți. 
9. Pentru că religia este mai presus de lege. ceea ce nu este corect.
10. Din cauza hoților. Cum să taie chitanțe corecte sau să dea bonuri fiscale? 

Ca o concluzie, deși se propovăduiește că în fața lui Dumnezeu toți suntem egali, se pare că pe pământ regula nu e valabilă. Aștept și alte sugestii și întrebări dificile.

Relu Nistor/ C. L. 
Hai PA, PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...