Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 8 aprilie 2015

ALE CUI OUĂ LE CIOCNIM DE PAȘTE?

ALE CUI OUĂ LE CIOCNIM DE PAȘTE?

Trebuie să recunosc un lucru: întrebarea pe care cititoarea CampinaRadar a aderesat-o este de belea! Care este? Ale cui ouă le ciocnim de Paște? Să înceapă distracția! La final răspund și eu întrebării adresate de cititoare.
 1. Pe ale lui Năstase! Suficient!
2. Ale lui Năstase sunt deja numărate! Nu mai are rost să ne legăm de ele. Să le ciocnim pe ale lui Tiseanu cu praștia!
3.Ale găinilor! Dacă le găsim prin parlament.
4. În nici un caz pe ale mele!
5. Pe ale noastre! Fiecare cu ale lui. Paștele este o demonstrație de forță. Care le are mai tari!
6. Ale găinilor. Păi.. pe ale cui? Alea de la abator?
7. Pe ale lui ISUS!
8. Alea care au și un cui. Alea ale soțului meu!
9. Sper că ale amantului meu!
10. Eo o să ciocănesc cu ouăle mamei mele. De la ea le am! Ea crește găini! 

Chiar că este de belea. Aveți răspunsurile a 10 câmpineni, care își mai și asumă răspunsurile! Nu știu dacă mai este nevoie și de concluzia mea. Și...cu toate astea...trăiască rujul în care ne-am născut!

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA,PA!  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...