Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 20 aprilie 2015

ELECTRICA ȘI...CONSUMATORUL!

ELECTRICA ȘI...CONSUMATORUL!

”DAR, DOMNULE, DE CE NU AI GENERATOR?”
Acest răspuns a fost de...belea! Partea proastă este că nu l-am auzit de la o singură persoană, care a reușit, ca printr-un miracol, să ia legătura cu un dispecer de la Electrica. Mai departe vă las să citiți ce au avut de spus câmpinenii.


1. Ăștia nu răspund la telefoane, deoarece le e frică să nu-i înjure lumea. Sunt dispeceri fantomă, care nu reacționează decât cand
 îi sună Ponta venit la Cornu, că s-a oprit curentul.
2.Care dispecerat? Care număr? Măi oameni buni, ăștia își bat joc de noi. Ne iau banii cu 2 mâini. Dar când e cazul să schimbe un fir dispar ca măgarul în ceață. Să îi ia toți dracii! Pe întuneric!
3. Suni azi și vin mâine! Chiar dacă răspunde cineva la numărul ăla de telefon. Depinde cine sună. Depinde ce nume ai!
4. Am încercat să sun la numărul de pe factură. Nu răspunde nimeni niciodată. Nu mi se pare corect. Azi mi-am propus să nu mai înjur. I-am înjurat suficient!
5.Electrica? Poate DFECTICA! Ce mă amuză cel mai tare este faptul că ăia de la intervenții zici că sunt ardeleni. Adică...azi...mâine!
6. Nu am apelat niciodată la serviciile Electrica. Motivul? Stau pe Câmpinița. Acolo nu se oprește niciodată curentul. Știm noi cam cine stă pe acolo. Înainte credeam că am o casă...acum stau într-un coteț! Înainte se oprea curentul aproape zi de zi. Au venit șmecherii și totul merge ca la carte. Dacă nu ar merge...șmecherii i-ar cumpăra cu totul.
7.Noroc că acum merg pe 380. Înainte am avut probleme. Mai ales toamna și iarna. Acum, eu, sunt OK. Cu dispeceratul? Suni pe banii tăi, aștepți vreo 10 minute. Nu este normal, pentru că noi le dăm de fapt informațiile.
8.La cât stau eu pe acasă..nici nu știu când cade curentul. De Electrica nici nu vreau să aud.
9.Foarte pe scurt....stat în stat! Să nu uităm ce am văzut pe la TV despre vânzarea energiei după ce ”produsul” a trecut prin 2-3 mâini!
10.Mi-aș dori un singur lucru: ca românul să își permită, de exemplu panouri solare. Să îi lăsăm cu ochii în soare! Și cu buzunarele goale.

Acum eu! Am două variante, care implică un dinam. Prima...ne montăm biciclete(dotate cu dinam) prin casă și dăm ca bezmeticii din pedale. A doua...ne cumpărăm un șoricel dintr-acela pe care îl pui în cușca aia rotundă, unde aleargă ca nebunul. Bineînțeles, totul racordat la un dinam. Șoricelul se va numi Jerry! Dar de unde luăm și un Tom ca să dea tărcoale coștii? Nu de alta... să fie producția mai mare! 
Relu NISTOR/C.L
Hai...PA PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...