Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 2 aprilie 2015

BRAVO DOM ~LE~... TERAPIE PRIN MALL

Haideți să o dăm de gard! Cu pasiune! Să începem cu o primă declarație: LA
SERVICIU NE ÎMBOLNĂVIM ȘI APOI LUĂM BANII, ȘI ÎI DUCEM LA MALL.
Cât de rău pot să fiu? OK! Băi oameni buni... voi sunteți cu capul? Mai sunt și angajați care gândesc normal? Cred că nu!
Să mergem mai departe. Hai că deja îmi place.
CUMPĂRĂM ȘI CE NE TREBUIE ȘI CE NU NE TREBUIE, ȘI APOI NE STRESĂM CĂ NU NE AJUNG BANII PÂNĂ LA SALARIUL URMĂTOR!
Am pe cineva lângă mine care îmi spune să nu fiu al dracu! Ietete că nu pot! Aloooo... pițipoancelor și pițiponcilor, dacă acolo credeți voi că se face socializarea, vă spune unul, numit TERAPIE PRIN MALL sau BRAVO DOM ~LE~...  că o dați de gard cu grație!
DACĂ NE PLIMBĂM PRIN MALL, NE SIMȚIM IMPORTANȚI, ȘI APOI CHELĂCĂIM DE FOAME!
Tare nene! Stați să îmi dau șapca jos! Na, să dea dracu... nu am! Bine... îmi dau jos chiloții. Înainte să îmi iau blugii ăia cumpărați de la mall! Ce mama dracu vă dați, cu picioarele, prin acele mall-uri? Vreți să fiți văzuți? Uitați-vă dracului în oglindă! Ăsta este textul meu și, pe cuvânt, îl asum, chiar pe numele meu! Hai să râdem! Bună gluma? Sper! Aș mai spune ceva dar.. restul este la dispoziția voastră! Folosiți sau nu! Decizia voastră!
BRAVO DOM ~LE~...
TERAPIE PRIN MALL
Relu NISTOR
HAI...PA,PA!

Să nu uit...cei care vreți să mă înjurați... NOROC BUN!  Suntem și  noi aici la intrare în mină! Pardon!!!!....MALL!!!!

Din nou... HAI...PA ,PA!
Ne reauzim! Pagina este deschisă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...