Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 27 aprilie 2015

BĂRBAȚII, FLORILE ȘI PREȚURILE!




Hai să cumpărăm (sau NU) O FLOARE!

Mamă Doamne! Să vezi acum înjurături de la domnișoare, doamne sau...după cum o să vedeți... de la celelalte! Bărbatul și floarea! O antiteză mai mare nici că se putea. Totul a plecat de la o întrebare simplă, adresată unei precupețe din piață, care vinde flori. Cine cumpără flori: bărbații sau femeile? Răspunsul a fost simplu: femeile! Așa că am stat de vorbă cu 10 bărbați, referitor la gestul de a oferi o floare, de ce ar face asta, despre prețuri, despre stresul pe care îi apucă atunci când încearcă să facă și ei un gest frumos. Merită citit sondajul telefonic. Concluziile mele...la final. 

1. Nu știu care mai sunt prețurile florilor. Nu am mai cumpărat de mult o floare. Nici măcar o garoafă. 
2. Poți să faci aperitiv, felul 1, felul 2 și desert din ele? Nici nu vreau să vorbesc despre florari, că mă apucă toți dracii. Cu spume la gură! Nu poți cere o floare timidă, fără să sară ăia, sau alea, cu gura pe tine. Ca la țigani. Te bruiază!
3. Mă crezi că nu mai știu cât costă o floare? Nu am mai cumpărat una de nu mai știu când. Am aflat zilele trecute cam cât costă un fir de trandafir și m-au apucat transpirațiile. 
4. Nu am mai cumpărat o floare de...nici nu mai știu! Cred că s-au schimbat și prețurile. Dar nici când cumpăram nu am primit bon fiscal.
5. Sunt prea scumpe. Merită când sunt forțat de împrejurări. Sau pentru amantă!
6. Prețurile sunt OK. Nu este ușor să crești o floare. Este încă bine. Când fumezi două pachete pe zi...nu te doare buzunarul? Așa că mai cumpăr și eu câte o floare. O dată pe lună!
7. Eu care cumpăr rar flori...consider că sunt prea scumpe. Nu știu de unde sunt luate. Alea aduse din Patagonia...da...prețuri mari! Dar eu cred că am avea o ofertă mult mai bună din partea florarilor români.
8. Exagerat de scumpe! Mai ales în perioada sărbătorilor. Să și le bage în fund. Mă ung la buzunar de nu mă văd. Ne rup la buzunare.
9. Dacă aș avea și vaza la mine...s-ar lăsa cu niște cătușe. Nu dai în cineva cu o floare, dar poți să dai cu vaza sau cu ghiveciul. Vreau și eu să cumpăr un buchet de flori și tanti aia îmi spune că trebuie să dau banii pentru cel puțin 10 pâini? Scuze dragă...am luat pâine!
10.  Cu o floare nu se face primăvară  în nici o relație. Dacă e bazată pe ceva reciproc, bine, dacă nu poți să-i cumperi toată piața și tot se duce dracului. Mai rămăi și cu buzunarele goale și cu buza umflată. Așa că din punctul meu de vedere florile pot să mai aștepte cel puțin până mă duc la o nuntă sau la un botez. Totuși dacă face prea mult caz de asta o să-i cumpăr o floare să scap de gura ei.

Stau și mă întreb când i-am dus eu ultima oară o floare soției mele! Dacă o întreb o să spună că nu mai știe și că nici măcar nu o interesează. Motivul? Nu floarea aia nenorocită pe care o cere femeia face totul! Și nici grămada aia de bani pe care o dai pentru o cracă! Îmi asum ceea ce spun! Este simplu! Poți să rupi și o frunză dintr-un copac...și o dăruiești. Dar să mă duc la precupețe și să mă facă de bani, pentru un trandafir, sau trei crizanteme, o zambilă sau o frezie, al dracului să fiu dacă o să mă înțeleg cu ele. Să le ia acasă, după ce se vor ofilii. Apoi să le pască fericite ele! Sunt bărbat și știu când trebuie oferită o floare! Dar sunt suficient de bărbat să îmi dau seama când sunt tras pe sfoară de o precupeață. Scuze scumpa mea soție, dar cum a spus cineva din materialul de mai sus...am venit cu pâine acasă! 

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...