Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

marți, 14 aprilie 2015

CÂMPINA... O GROAPĂ(economică)...sau doar plină de gropi?

CÂMPINA... O GROAPĂ(economică)...sau doar plină de gropi?

O altă întrebare primită de la un cititor. Îi mulțumesc! O întrebare destul de grea. Dar, totuși, 10 câmpineni au răspuns, și își asumă răspunsurile. Groapă economică? Plină de gropi? Commentariul  meu...la final!

1. Câmpina este un loc plin de gropi. Cred că totuși nu este chiar o groapă. Este un loc plin de gropari! Înțelegeți ce vreau să spun.
2. Câmpina este o groapă? Bună întrebare. O groapă plină de gropi. Aș mai spune câte ceva, dar trebuie să merg cu mașina la service. Dar nu prea mai am bani. Pentru că locuiesc într-o groapă!
3.Câmpina este o groapă de șomaj! Aveam în jur de 75.000 de muncitori....acum doar vreo 34.000. Din Câmpina și împrejurimi. Întreprinderile au fost dărâmate și vândute la fier vechi. Partea a doua...tot ce se sapă în Câmpina, toate râcâielile... de asfaltat, nu se justifică uneori. Totul este o spălare de bani! Eu mi-am stricat mașina. Mă doare sufletul!
4. Câmpina este plină de gropi, gropi și gropulițe. Plombăm și...atât! Cât despre prima parte a întrebării...foarte bună...nu prea știu ce să răspund! Este foarte greu să faci o afacere în Câmpina. Nu prea ai cum să reușești.
5. Câmpina este o groapă plină de gropi! Și atât am de spus
6. Este plină de gropi. Economic? Parcă se mai mișcă câte ceva.
7. Câmpina... câteodată se umple de gropi. Economic vorbind...Câmpina este o groapă!Poate ca să reușești ceva trebuie să îți deschizi o afacere care să includă în principal asfaltările. Mai îți trebuie una cu...pile!
8. Și una și alta! Mai ales cea economică. Pe celelalte le-au peticit. Este tot o păcăleală. Economic...avem o mare gaură. Mai avem puțin și ajungem ca o stațiune de relaxare!
9. E o groapă! Atât! Există o economie, dar este îndoielnică. Dacă îi reproșez ceva primarului este lipsa de viziune pe termen lung. Fiecare cu interesul lui. Pleacă și lasă orașul pe post de rufe!
10. Răspuns corect pentru ambele întrebări. Raportat la alte localități mai trebuie discutat la varianta cu gropile.

Ce să mai spun și eu? Merg pe gard, mă țin de stradă, nici un latră nu mă câine...și așa mai departe. Câteodată mă într

eb dacă nu o să vină să îmi sape o groapă și în curte. Sau, ca într-un celebru film, să văd cum îi iau unuia magazinul cu totul. Tot înainte băieți. Dar, vorba unui prieten, numai așa, de ai dracului, noi nu plecăm. Pentru că nu avem loc de gropi! Stăm pe marginea unei gropi și răbdăm cu stoicism, dar...mai vorbim.

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...