Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 20 aprilie 2015

BRAVO DOM ~LE~... (să ne păcănim)

BRAVO DOM ~LE~...
(să ne păcănim)
Nu am spus niciodată această rubrică îmi aparține. Drept dovadă, îm rîndurile de mai jos o să vă prezint un mail al unui cititor, pe numele lui Dan, care și-a luat inima în dinți și a spus/scris despre ceva care îl roade de mult timp. Cum tonul este ironic, așa cum îmi place și mie, îl redau în întregime. Bravo Dane! Sper să fie mai mulți ca tine.

Salut măi Relu,
Cum sunt într un loc unde nu prea ai ce face, de ieșit, de băut o bere, chestii de felul ăsta, m-am gândit să îți dau un subiect.
Bineințeles dacă ești de acord. Este vorba despre păcănele. Știi tu, alea cu roșu sau negru?
Despre speranța unui câstig miraculos. Știm toți că se poate câștiga la păcănele... dar nu a dovedit-o nimeni! Este în poveștile cu extratereștrii!
Și cum dracu se face că unii care lucrează pe 15 milioane bagă 20 la păcănele? Să nu îți mai spun că am auzit de sume mult mai mari.
Și pierd, pierd... constant, pierd cu înverșunare, dar nu se lasă. Mâine sau când mai au un ban în buzunar..bagă iar. Pierd de ani de zile. Sunt tare curios cum arată strategia unui jucător profesionist de păcănele,ce-i în mintea lui?
Astea fiind spuse , te-am salutat!

Te salut și eu și sper să ne vedem la niște păcănele. Numai că avem o problemă: găsim un profesionist, care cunoaște strategia de joc, să ne învețe și pe noi? Pe mine sigur ar trebui să mă învețe cineva. Dar știi ceva? Mai bine cred în extratereșrii ăia de care vorbeai tu decât în șansele de a câștiga la păcănele. Mai vorbesc și cu tine și alții care au ceva de spus.
Relu NISTOR / DAN

Hai...PA PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...