Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

vineri, 24 aprilie 2015

CE S-A ÎNTÂMPLAT CU FOTBALUL DIN CÂMPINA?

În orice loc unde se adună mai mulți bărbați, inevitabil se ajunge la subiectul nr.1: fotbalul. Asta dacă dăm politica la o parte! Numai că nu prea poți să desparți acestă ”celulă”...fotbal/politică. Ține unul cu Steaua, altul cu Rapidul, cu Dinamo, cu...Avântul Prăbușirea! Ce bălăcăreală iese! Discuțiile tot o să apară. Eu m-am hotărât să fac acest material când un cunoscut a adresat întrebarea din titlu la o astfel de întâlnire. Nu pot să redau ce s-a spus acolo, așa că am stat de vorbă, telefonic, cu 10 câmpineni. Să vedem ce a ieșit.


1. Greu de spus ce s-a întâmplat. Cred că s-a întâmplat ceva ca la nivel național. Gen Gigi sau alții, care au ajuns la pârnaie. Toți sunt puși pe căpătuială. Ce se întâmplă în Câmpina este o oglindă mai mică a fotbalului ”mare” din România.
2. Toți ne întrebăm! Cine este principalul vinovat? Nu se știe? Sunt implicați toți. Au terminat tot sportul din Câmpina. Situația e nasoală. Toată lumea este preocupată de supraviețuire. S-a dus dracului și sportul și cultura. Nici sponsorii nu se mai bagă. Le e frică de DNA!
3. La întrebarea asta să răspundă domnul Chițu și domnul Guran. Ei s-au ocupat de fotbal în ultima perioadă. Niște nepricepuți.
4. Care fotbal? A fost vreodată fotbal? Glumesc! Mă mai duceam și eu pe la meciuri. Acum unde să mă mai duc? Au vândut ăștia tot ce au putut.
5. Echipele s-au desființat din motive care mă depășesc. Totul s-a rezumat la bani. Venise unul cu bani, trebuia să intre și Consiliul Local... s-a dus dracului toată treaba! 
6. Ce s-a întâmplat cu fotbalul? Ce s-a întâmplat cu tot sportul, la nivel național. Probabil că nu se dorește fotbal în Câmpina. Probabil că avem prea multe locuri de muncă și nu mai avem timp să mergem și pe stadioane!

7. Habar nu am! Nu știu dacă mai există ceva în genul ăsta. Am mai văzut doar niște juniori. De ce a dispărut? Totul a plecat de la Chițu, de la Primăria Câmpina și de la mulți alții.
8. Așa se întâmplă când nu sunt patroni din localitate. Sunt puși pe furate. Un lucru este clar: îmi este dor de fotbalul de altădată. Sâmbătă dimineață, o zi frumoasă.. mergeam la stadion. S-a dus dracului!
9. Totul pleacă de la lipsa de finanțare. Nu mai investește nimeni. Pur și simplu a dispărut afacerea, așa că au dispărut și ei. Așa că fotbalul s-a...evaporat!
10. Fotbalul a disăpărut în politică. Stați să vedeți când o să vină alegerile locale! Atunci să îi vedeți pe consilieri, mai ales pe ăia din Comisia de Sport, în frunte cu șeful lor, ce fotbaliști, sportivi, o să devină. De nu or să și alerge pe centru la mitinguri. Mai dau și o pasă de la unul la altul. Cu călcâiul!

Trebuie să recunosc că am fost nevoit să ”scutur” puțin aceste răspunsuri. Nu de alta, dar nu am atâtea bip-uri pe tastatură. Concluzia este atât de clară încât eu nici nu o să mai commentez. Ba mint! Trebuie să o spun pe aia celebră: ”Ai n-ai mingea...dai la poartă!” Că ești desculț sau nu... chiar că nu mai contează. Nu contează nici dacă poarta există!
Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA PA!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...