Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

marți, 31 martie 2015

CEAFA LATĂ ȘI PUIUL BLEGIT!

O singură întrebare! De fapt două! Bă, mergem la Paltinu cu cortul? Ce luăm de haleală? La prima întrebare răspunsul a fot...evident...DA! La a doua întrebare răspunsul a fost unanim: ceafă de porc! Eu, așa cum zic unii, formator de opinie, m-am apucat să dau telefoane. Întrebarea a fost: ce ați alege să mâncați...pui sau ceafă de porc? Răspunsul? Zboară puiule....zboară!

1. Ceafă de porc. Este mai gustoasă și îmi place mai mult. Aia de pui nu prea are nici un gust.
2. Ceafă de porc. Bineînțeles! Ceafă de pui nu găsesc! Porcul nu este injectat! Aia de pui este! Porcul tot porc rămâne! Cea mai bună pasăre tot porcul rămâne!
3. Să îl ia dracu pe el de pui! Nu am nimic cu el, dar îmi plac porcii!Ăia cu 4 picioare!
4. Ceafa de porc. E mai bună. Îmi place la gust. Nu miroase a găină!
5. Ceafa de porc. Este mai bună. Aia îmi place. Merge mai bine la burtă. Puiul îl mănânci...așa...când nu ai pâine!
6. Ceafa de porc. Este cu mai puțini hormoni. Puiul este crescut forțat! Porcul este crescut un pic mai bio! Gustul... să nu mai vorbim! Nu au legătură. Ceafa de porc...se topește în gură!
7. Ceafa de porc. Este mult mai gustoasă. O prefer!
8. Cartofi prăjiți! Că nu îmi place niciuna! Cu brânză și cu mujdei! Nu prea le am cu carnea!
9. Tot porcul! Nu numai ceafa! Așa mi se pare normal!
10. Ceafa de porc. Pentru că este o mâncare după care mă simt mult mai bine.

Acum eu! Măi toți ăștia care vorbiți, pe la televizor, despre ceafa de porc...am o surpriză pentru voi: nu prea vă ascultă nimeni. O rugăminte pentru specialiști:   ”încercați să opriți un român să nu bage pe gât o ceafă de porc, un mititel sau vreo trei pahare de țuică”! Încercați specialiștilor... cu ceafa groasă! Baftă! Ca la pescari!
Relu NISTOR/C.L.
Hai...PA. PA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...