Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 9 martie 2015

SONDAJ DE OPINIE... TELEFONIC ĂLA...AIA... DE LA COADĂ!



Nu cred că cineva de pe lumea asta nu a ajuns în situația de a îi ieșii aburi pe urechi. De draci! În ideea pe care am inceput-o...am mai găsit o altă întrebare: ce ați gândi, nu a spune, când în fața voastră, în magazinul CUTARE, cineva ține rândul? Înțelegeți ce vreau să spun! Ba vrea aia, ba pe cealaltă... sau de ce nu... încă ceva? Urmează sondajul telefonic, care, pe bune, chiar este real! Așa cum v-am obișnuit...10 femei și 10 bărbați! Numai că acum avem și un bonus! Să începem cu doamnele. Repet, toți cei cu care am vorbit sunt, încă, în viața. Trebuia să și râdem puțin!
FEMEI
1- Plec la alt magazin. Nu mă iau la ceartă. Am evitat. Dar totuși gândesc...hotărăște-te odată! Mai sunt și alte persoane la coadă!
2- Îl înjur în gândul meu. Hai... nu se mișcă mai repede? Doamne... nu mai termină odată? De ce te mai așezi la rând?
3- Mototolule! Mișcă-te mai repede! Nu te mai câcâi!
4- Îmi vine să o dau cu capul de tijghea!
5- Asta nu e sănătoasă! Altceva... ce mama dracu să mai zic? Du-te dracului de aici!
6- E nebun! Vreau să scap de el! Te-ai hotărât? Sau cer înaintea ta? Ce facem aici? Jucăm bambilici?
7- Îmi bag p...a în ele de cumpărături! Nu mai iau nimic și plec!
8- O caută moartea pe acasă și ea își omoară timpul pe la magazin, ca să mă calce pe mine pe nervi!
9- Nu înjur de felul meu! Nu îmi permit să o iau de guler și să îi spun...du-te!
10- Înjur în mintea mea! Să gândească, să răsucească, p...a mamei tale, te miști? La ora asta stă să se gândească? La ora asta nu aș gândi ceva bun!


Și bărbații au avut ceva de spus!Ce este drept...pe alt ton! Partea cu dricul este de belea! A...și aia cu scuzele! Și mai este faza cu ajutorul vânzătorului!
BĂRBAȚI

1- De unde am eu nenorocul ăsta să fie ea în fața mea? Cum dracu s-a nimerit?
2- Îi pun piedică atunci când iese din magazin!
3- Eu stau într-un cartier unde se dă pe caiet. Îi las în pace. Totul depinde de vânzător. Uneori mă ajută!
4- Mă gândesc că trebuie să ajung acasă, la soția mea. Și ce să îi spun? Am venit acasă târziu pentru că a fost o vacă în fața mea, la rând, care se mișca cu încetinitorul? Oare mă crede?
5-Îmi vine să îi trag un pumn în cap și apoi să chem dricul!
6- O pomenesc! Când  vede că e coadă... ea prelungește! O înjur, o bag în P....a măsii! Se întinde prea mult!
7- Las cumpărăturile și plec. Dacă nu sunt prea multe! Plec la alt magazin!
8- Aștept! Nu mă enervez! Îi înțeleg! Îi respect, pentru că lucrez cu ei!
9- Să îl ia toți dracii pe ăla din fața mea! Plec la alt magazin!
10- Să îi spună vânzătorul ceva prin care clienta respectivă să se simtă prost!
După ce am terminat acest sondaj, care chiar e pe bune, am mai primit niște telefoane. Așa că urmeză o nouă rubrică: P.S. Le mulțumesc tuturor celor care au puterea de a spune ceea ce vor. Acum urmează...forța, cum ar spune un jedi!!! Au sunat după ce am scris materialul. Dar merită nene! Hai să vedem! Nu uitați... sunteți la coadă!
P.S.1    DU-TE ÎN P..A MEA! NU ȘTII CE VREI?
P.S.2    SĂ ÎMI BAG P..A ÎN CREIERII EI!
P.S.3   TE ENERVEAZĂ. NU E HOTĂRÂTĂ!
P.S.4  CUSURGII! DAR ÎN SINEA LOR ESTE ÎN REGULĂ!
P.S.5  CLIENTUL NOSTRU...STĂPÂNUL NOSTRU! NU MAI ESTE VALABILĂ! SUNT NIȘTE MAȘINĂRII! SIMT CĂ ÎMI PIERD CALITATEA DE CLIENT!
P.S.6 UN PIC MAI IUTE...NE GRĂBIM ȘI NOI!
P.S.7 MĂ ENERVEAZĂ. DAR NU ÎI ZIC NIMIC! MĂ DUC ÎN ALTĂ PARTE!
P.S. NU VREAU SĂ SPUN CÂT DE NERVOS AȘ FI! HAI FEMEIE, MIȘCĂ BAȘCHEȚII!

Relu Nistor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...