Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

marți, 31 martie 2015

BRAVO DOM ~LE~...

VINE CUTREMURUL...ȘI-TÂTÂIE CURUL!

 



M-am trezit cu fața la cearceaf! Așa că o să fiu rău! Atât cât pot! Acum câteva zile o vedetă a dat o bășină! Cutremur nene!Au auzit și ăia de prin parlament, primarii, toți! BRAVO DOM ~LE~...  Ce s-a întâmplat mai departe? Hai pe la televiziuni să spunem ce facem! Aloooo? Acum vă țâțâie curul? Cât de proști credeți că suntem? Ce-i drept, o perioadă am fost! Dar băi oameni buni, noi am văzut doar niște buline roșii puse pe blocuri, care între timp au dispărut! Nu blocurile, ci bulinele! Nu mai mergea treaba cu imobiliarele? O să atașez niște fotografii de la cutremurul din 1977! Să vă așteptați la așa ceva! Am spus că o să fiu rău! Sper că cei care au putere, au avut și încă ar mai putea face ceva, să fie într-o astfel de clădire. Promit că o să scriu eu câte un necrolog pentru fiecare în parte! Mă mai întreb...de câte grade ar trebui să fie cutremurul ca să vă țâțâie nădragii? Ca să nu mă mai gândesc la modul cum veți acționa în caz de cutremur! Nici nu vreau să mă gândesc! Poate o să fie doar o bășină!
BRAVO DOM ~LE~...
Relu NISTOR/C.L.
Hai....PA,PA! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...