Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

vineri, 27 martie 2015

CREDEȚI CĂ BĂSESCU AR TREBUI TRIMIS LA RĂCOARE?

O să scriu acest text înainte de a începe să fac interviul telefonic. Chiar sunt curios! Pe cuvânt! Ca de obicei o să fac și eu un commentariu la final! Textul meu? La final! Să auzim ce au auvut de spus oamnii care au avut bunăvoința SĂ SPUNĂ CEEA CE CRED! ATENȚIE!
1. Da! La ger! La criogenat! Așa, cum a fost el băiat bun... și încă este! La ger cu el!
2. Da! Normal, să îl trimită! Din partea mea să îl trimită în Alaska. Cred că acolo este suficient de răcoare!
3. Nu. Pentru că nu vreau!
4. Este prea deştept să îl bage ăştia la răcoare! Ştie cum să ţină la pielea lui!
5. Şi ce dacă? Păi asta este tot? Nu mai am nici un fel de commentariu!
6. Nu numai că ar trebui băgat la răcoare! Ar trebui să îi ia cu el şi pe cei care i-au făcut jocurile. Pe toţi!
7. Nu mă interesează! Nu vreau să am de a face cu chestiile politice! La câte am eu pe cap, ar fi ultimul lucru care m-ar interesa! Mă interesează familia mea!
8. Dacă merită... Da! Dacă îl găseşte cu ceva în neregulă...să îl bage la răcoare! Dacă este vorba doar de presupuneri... NU! A  avut şi el partea lui de contribuţie, în sensul bun al lucrurilor care s-au desfăşurat în România! Dacă nu era el cred că eram şi mai rău!
9. Nu numai el! Toţi cei din PDL! De la Băsescu până la ultimul primar! Chiar și cel din Câmpina!
10. Nu! Până la Dumnezeu te mănâncă sfinții! Pe ei nu îi băgăm? E vară...sau înca nu...dar să stea pe plajă la mare! S-au gândit unii care vor să îl bage la răcoare? Nu consider normal ca un fost președinte să intre la răcoare! Cu Iliescu ce facem? Îl băgăm în mină? Nu mă deranjează faptul că ar fi băgat la răcoare! Hai să dăm cu aplauzele!
Am stat de vorbă cu acești oameni. Cine vrea să verifice... să o facă! Cert este că românul nu prea mai știe ce să creadă. Ce cred eu? Am auzit tot felul de păreri! Oameni care au avut curajul să vorbească! Bravo lor! Vorbiți, scrieți...faceți ceva! Dacă ați citit materialul de mai sus, și aveți și ceva minte în cap, ăla care este peste umeri, o să înțelegeți ce vreau să spun. HAI...PA PA!


Relu NISTOR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...