Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

vineri, 20 martie 2015

APATIA, CÂMPINEANUL, PRIMARUL ȘI...RĂSPUNSURI!

"Care ar fi prima întrebare, sugestie, propunere sau ce obiecții ați avea, dacă ați ajunge în biroul primarului, într-o audiență?"

Sincer să fiu am rămas oarecum surprins de răspunsurile celor zece câmpineni cu care am stat de vorbă. O să vedeți în cele ce urmează că este vorba despre apatie, indiferență și, pe alocuri reproșuri.

1. Nu l-aș întreba nimic! Cred că oricum mi-aș răcii gura degeaba. Nu am nici o treabă cu el, atât timp cât nu vrea nimic de la mine.
2. De ce nu ajutați cu bani și școala B.P.Hasdeu? Ei nu merită?
3. Nu îl întreb nimic. Nu am nici o treabă cu el. Nu mă doare pe mine de ei. Dacă îmi dă niște bani cu împrumut... e OK!
4. Ce să îi spun? S-au făcut și lucruri bune! Dar tot nu înțeleg ce se întâmplă cu Satul de Vacanță de pe Voila. Totul este distrus. Să îl ia. Să ia fonduri europene. Este o zonă de vis! Să facă măcar un centru pentru bătrâni. Sau să redevină tabără.
5. Prima dată i-aș spune ceva de dulce, pentru că mi-a luat din bani. M-a nenorocit. Ies la pensie exact cu banii pe care îi ia o femeie de serviciu.
6. L-aș întreba de un loc de muncă. Să facă parcul ăla industrial, cu care atât el cât și contracandidații din campania electorală s-au tot lăudat. Pentru asta m-aș duce.
7. Cred că este ultimul loc unde m-aș duce. Să îmi doresc să ajung în audiență la primar? Fugiți de aici! Nu vreau nimic de la el!
8.I-aș spune că a asfaltat străzi în Câmpina, din banii noștrii, a promis că așa vor rămâne, și acum...uitați-vă câte cratere au apărut în ele.
9. I-aș vorbii despre lucrul de care nu se crede răspunzător. Spune că nu este treaba lui să aibă grijă de economia orașului. Bugetul? Se pare că nu are nici o legătură cu economia orașului...
10. Îi spun păsurile și...adevărul! Am nevoie de o casă pentru că nu mai am unde să stau. Aș vrea să văd posibilitățile pe care mi le dă. Speranța moare ultima!

Vocea poporului! Vocea alegătorului. Oamenii cu care am vorbit sunt aleși aleatoriu. Concluziile le trageți voi! Cert este că circul de la nivel național i-a făcut pe câmpineni să "îi cam doară la bască!"
P.S. Revin cu alt material...de data aceasta despre sistemul medical. Aștept sugestii!
Relu NISTOR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...