Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

sâmbătă, 28 martie 2015

CÂT DE BULVERSAȚI SUNT COPIII/PĂRINȚII DE ACTUALUL SISTEM DE ÎNVĂȚĂMÂNT?

Da! Sunt! Și unii și alții! Parcă nu mai înțeleg oamenii unde își trimit copiii! Să nu mai vorbim de cei mici! Cred că spun ceva de genul ”bă...voi sunteți sănătoși?” Haideți să vedem ce au spus 10 câmpineni: părinți și elevi!
1. Zic așa, din bun simț, că vreo 30%. Doar din bun simț! Nu se mai interesează de copii! Habar nu au ce se întâmplă cu acești copii! Copilul nu spune nimic! Nu are cine să se ocupe de el. Mergem înainte! Are tata firmă! Mă angajează el! Mă trece și pe cartea de muncă!
2. Eu una nu aș vrea să fiu profesoară în acestă perioadă a educației din România. Prea multă libertate. Nu există înțelegere între părinte și copil. Legislația este sub orice critică! Puterea schimbă totul! Azi e una, mâine e alta! Tu de unde mama dracului să mai înțelegi ceva? Eu știu că aveam respect față de profesor! Acum... cine de cine mai are respect?
3. DA! Normal că sunt bulversați! Mie, personal, nu îmi place ce se întâmplă. Se poate și mai bine! Cursurile ar trebui să fie mult mai interactive. Unii profesori au zeci de ani! Cum o să mă descurc la BAC? Bine! Da! Poate! Dar să nu uităm că într-un an se pot schimba foarte multe!
4. Pe de o parte sunt mulțumită. Pe de alta... nu! De exemplu...noul sistem de notare nu este bun. Nu mai vorbesc de profile, de materii. Aș vrea să fac mai mult la materiile de profil. Să nu conteze așa de mult celelalte la media finală. În ceea ce privește BAC-ul...nu sunt sigură. Peste doi ani nu am de unde să știu! Ei știu?
5. Copilul nu! Eu aș putea spune foarte multe! Este o întrebare foarte grea! Ca părinte...nu îmi place! Mai ales partea cu religia, pentru că am înțeles că o să conteze și la medie. Și încă un lucru...unii profesori sunt mai idioți decât elevii cărora le predau!
6. Câinii latră...ursul merge! Noi ce să mai putem spune? Nu mai are nici un rost! Nu mai vreau să comentez degeaba! Nimic nu se rezolvă! 
7. Aoleu! Începând de la cum este organizat anul școlar și terminând cu manualele, cu forma lor de conținut? Nici nu mai are rost să discutăm! Totul este un eșec! Mă îmbolnăvesc de nervi! Cărțile sunt varză. Copiii nu au cum să învețe după acest format de manual!
8. Nu sunt bulversați! Este noaptea minții! Este ceva de genul...cumpăr astăzi cartea... sau o aștept pe cea de luna viitoare? Haideți să ne revenim! Sper ca acești copii să ne poată plăti pensiile. Mai ales celor de la ministerul ăla nenorocit!
9. Copiii nu prea știu ce vor!  Părinții știu ce vor! Este simplu...copiii vor vacanță mai multă! Părinții vor o îmbunătățire a sistemului de învățământ. Soluția? Să fie salarii mai mari pentru dascăli!
10. Niște materii la care nici nu poți învăța. Avem o școală anchilozată, înțepenită în timp! Nimic deosebit! Niște modificări? Fără glume!

De obicei fac un commentariu pe final de material. Le mulțumesc tuturor celor care au avut bunăvoința să răspundă. Dar după aceste impresii... cred că ar fi mai bine să tac! Altfel aș lua o medie mică la purtate!

P.S. Avem o școală anchilozată, înțepenită în timp! 
Nu am spus eu asta! Felicitări domnule! 
Hai...PA PA!
Relu NISTOR


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...