Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

marți, 24 martie 2015

CE PĂRERE AVEȚI DESPRE LEGEA CARE AR INTERZICE FUMATUL ÎN LOCURI PUBLICE?

Multe păreri! Împărțite! Eu, ca fumător înfocat, nu sunt de acord cu ea. Atât timp cât eu plătesc către stat mai mulți bani, adică taxe incluse în prețul țigărilor, cred că aș avea măcar dreptul să îmi fie amenajate locuri unde pot merge cu prietenii la o bere. Îi înțeleg pe nefumători! Chiar îi înțeleg! Dar ăia de acolo, de sus, s-au gândit și câți fumători sunt? O să aveți toate voturile lor! Așa cum o să-l aveți și pe al meu! (evident că glumesc).

1. Este o prostie! Eu nu o să mai am voie să fumez nicăieri? Mă face să mă simt aiurea! Este o discriminare!
2. Sunt de acord...cu o singură condiție: să se facă locuri special amenajate pentru fumători. Ca în Germania. Dacă o să le facă...atunci sunt de acord! După cum știu eu, în instituții, nu o să mai ai voie să fumezi nici înăuntru, nici afară. Ce fac? Mă duc dincolo de poartă? În forma actuală legea este o panaramă. Trebuie gândită mai bine.
3. Este foarte bună. Spun asta deși sunt fumător. Cu ocazia asta fumez mai puțin. Fumez acasă.
4. Înțeleg că și nefumătorii au drepturi. Dar eu ce am? Eu unde mai pot fuma? Atunci să interzică țigările! Vreau să ies și eu la un restaurant cu prietenii. Sunt fumător! Nu mi se pare corect să nu mai am voie să fumez pe nicăieri!
5. Este bună. Este foarte bună!Vreau să mă las de fumat! Pentru cei care nu vor să se lase ar trebui amenajate spații speciale. 
6. Nemaipomenită. Este cea mai bună lege care putea fi dată la ora actuală. Pentru fumători? Să se facă un țarc și să îi bage pe toți acolo!
7. Super-tare! Este chiar foarte bună. Pentru că doar așa poate se vor mai lăsa oamenii de fumat. Ar fi o încercare bună! Chiar și pentru mine ar fi o încercare bună. Chiar dacă ieși cu prietenii și îți vine să fumezi...poate te lași!
8. Vor fi mari pierderi economice în cârciumi, baruri, chiar și restaurante. Din acestă cauză și patronii și clienții (românii) vor avea de suferit.
9. Legea ar fi bună. Dar o să distrugă afaceri. O să scârțâie afacerile! Ca patron... nu am ce să fac! Îi las pe afară, pe terasă! Asta e! Stai la o cafea și nu poți să fumezi?
10. Ar trebui să pot fuma oriunde! Ar trebui să bag mahoarcă în mine oricând, oriunde, când vreau!

Acum urmez eu! Să vedem ce am de spus! Este foarte simplu! Așa cum am spus la început.... sunt un fumător înrăit! Cine ești tu... să îmi spui că nu am voie să fumez, atât timp cât statul are de câștigat de pe urma mea? Ce faci tu cu banii mei? Hai... să nu îmi spui că o să amenajezi spații pentru fumători! Cât de prost crezi că sunt? Sau că suntem! Vindeți gogoși în altă parte! Pe asta chiar că nu o înghit! Mai bine înghit o țigară. Cu sau fără filtru! Oricum o să fumez țigara aia nenorocită!Și. ia ghici, ce o să fac cu fumul? Ar fii bine să vă uitați în lungul nasului! Acolo este azimutul meu! Poftă mare!

Relu NISTOR    


Un comentariu:

COMMENTATI AICI...