Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 11 martie 2015

Putem să și COMMENTĂM! EDITORIAL...și sondaj telefonic!

LEGALIZĂM PROSTITUȚIA?


De când așteptam ca un fost șef al meu să mă lase să vorbesc despre acest subiect. Acum am șansa. Numai că nu a vrut să dau doar răspunsul meu! Așa că am pus mâna pe telefon...și ghiciți... am început să contactez persoane...normale. Ca paranteză, să îmi dea banii pe impulsuri. Nu persoanele normale, ci ăia care nu m-au lăsat să scriu! Cert este că o să trag și eu o concluzie la final. La acest sondaj telefonic au fost trei întrebări:

1-SUNTEȚI DE ACORD CU LEGALIZAREA PROSTITUȚIEI? 
2-CARE AR FI MOTIVELE?
3-DE CE CREDEȚI CĂ BISERICA SE OPUNE?

Mai departe să vedem ce au spus oamenii cu care am stat de vorbă! Nu uitați care a fost ordinea întrebărilor!  Și de data aceasta, nu mai fac diferența între ei și ele! Să începem!

1- Da!
-Orice lucru ilegal este mai scump decât unul legal
-Dacă popii ar fi de acord cu așa ceva... nu s-ar mai demonstra preacurvia!
-Popii, dacă ar fi de acord cu așa ceva, ar fi de acord cu preacurvia!

2- Nu.
-Ce e aia? Pentru că nu este ceva creștinesc, ceva lăsat de Dumnezeu!
-Nu este ortodox. Este...iau peștii banii!
-Să se facă, dar să nu mai vină bărbații bolnavi acasă!

3- Da.
-Îmi oferă și mie un loc de muncă?
-Bani la buget, asigurări, vechime, taxe, impozite...
-Se bate cap în cap cu religia. Dar, este și asta o profesie! De ce nu se face și profesia de mamă?

4- Da.
-Sunt de acord.
-Bani mai mulți la buget, asigurări de sănătate și pensii pentru curve, dar mai ales igienă sporită.
-Pentru că încearcă să respecte un principiu!

5- Nu
- Nu mi-ar plăcea, dar nu îmi place nici faza asta cu proxenetismul.
- Mai bine legal decât să mănânce ăia după urma lor!
- Biserica are interesul ei! Ei nu fac și nu dreg! Dar au făcut ceva să prindă un proxenet sau un preot care merge la curve?

6- Da
- Este visul meu pe care l-am avut mereu.
- Motivele? Igiena, bugetul, descurajarea prostiei din biserică.
- Cum spunea cineva....Noi suntem un stat laic, care plătește din banii contribuabililor hoția bisericii.

7. Da
- Din punctul meu de vedere nu mă deranjează.
- Pe bărbați îi atrage! Ei au de câștigat! Este ca un bilet de voie!
- Cred că îi întrece pe ei! Prostituția parcă pleacă de la ei! Foarte multe lucruri parcă se întâmplă acolo!

8. Da
- Sunt de acord
- Venituri la stat și desfășurarea unor activități sexuale într-un climat igienic
- Biserica este catastrofală! De la ignoranță s-a ajuns la fatanism. Biserica este o formă de manipulare în masă. Își bagă nasul peste tot!

9. Nu
- Nu sunt de acord!
- Cât ar fi de legalizată, se pot transmite tot felul de boli. Pentru femei este un loc de muncă                                                                                               josnic.
- Întrebarea a treia nu o comentez

10. Da
- Chiar sunt de acord!
- În felul acesta nu se mai răspândesc boli și nu le mai vezi cum stau pe stradă. Pe finalul întrebării...analize?
- Chiar nu vreau să mă pronunț!

Relu NISTOR

Sincer să fiu am stat de vorbă cu mai multe persoane. Declarațiile lor sunt la mine. Dar ideea de bază, în urma acestui sondaj, este că majoritatea oamenilor, bărbați și femei, ar fi de acord cu legalizarea prostituției. Și eu! Sincer, nu mai vreau să văd polițiști pe DN1 alergând după prostituate. Măcar să știe locul în care le pot găsii!

P.S. Mercic mult celor care au participat la sondaj! Poate ne mai auzim! Așa cum am spus mereu...AVEM DREPTUL LA OPINIE!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...