Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

duminică, 22 martie 2015

CE PĂRERE AVEȚI DESPRE PREOȚI?

Sigur o să ajung pe la acatiste! Numai că de curând am asistat la o discuție, alături de niște prieteni, și am realizat că există o problemă mare! Bine, eu știam de ea! Dar am avut o confirmare. Așa că am adresat întrebarea din titlu, unor câmpineni. Zece la număr. Mint! (sunt mai mulți). Pe final o să fac și eu același lucru! Totuși...nu mă pot opri din scris.. ""SĂ FACI CE ZICE POPA...NU CE FACE EL"" ...cred că am treabă în altă parte! Mă                                                                                                                   scuzați! Eu am plecat! Rămân părerile oamenilor!

1. Mai bine nu ar exista! Mi se rupe de religia lor. Indiferent care ar fi! Păcălesc lumea credulă și prostănacă! Este ca în bancul ăla : Se uită o femeie pe vizorul de la ușă și vede două persoane îmbrăcate în negru. Soțul întreabă: Cine este? A...doi cerșetori!
2. Foarte proastă! Sunt multe de spus! Nu le spun acum! Totuși... să nu uităm câte bancuri sunt pe TV și internet referitor la preoți. Ce să mai comentăm?
3. Niște bulangii! Eu nu îi pup mâna! În afară de faptul că le dăm bani.., nu contează nimic! Mai ales că sunt feriți de taxe și impozite.
4. Eu sunt Darwinist! Așa că puteți subânțelege părerea mea. Ultimul lucru pe care l-aș face ar fi să mă târăsc în patru labe către niște sfinte moașe!
5. Niște șarlatani care manâncă banii statului degeaba. Ar trebui făcute anchete pentru toate afacerile pe care le fac. O nesimțire totală. Ar trebui să dea bani la stat pentru căsătorii, botezuri, înmormântări... Nu plătesc nici un ban la stat! Se dau pe stradă cu mașini luxoase! O adunătură de șarlatani!
6. Banală! Pentru că se înscrie în niște reguli. În care eu cred că preotul este un intermediar între tine și Dumnezeu. Fără să monopolizeze relația ta cu Dumnezeu! Nu o monopolizează. Nu are cum!
7. Satane. Sătănei! O părere foarte proastă. În loc să se implice în susținerea evenimentelor caritabile, construcția unor așezământe sociale și multe altele, ei au alunecat pe panta afacerilor. Și-au pierdut țelul lor. Este ca o afacere!
8. "Unde ești tu Țepeș Doamne, ca punând mâna pe ei...să-i împarți" ...pe mulți dintre ei!
9. Unii au har! Alții sunt pe bani! Sunt dezamăgită! Unii au har! Alții sunt niște șnapani! Degeaba avem 70.000 de parohii! Nu se implică în cazurile sociale!
10. Nu am nici o părere! Pot să nu îmi dau nici un fel de părere? Mă abțin! De ce? De aia! Nici măcar nu cred că trebuie să îmi dau cu părerea!
Cam astea ar fi fost de spus! Numai că au mai fost niște oameni, care au vrut să mai spună ceva. Așa că urmeză numerele 11 și 12 și 13! Pardon! Mai sunt și alții! Nu am putut să nu le dau șansa! Spune-ți!

11. Nu am nici o părere! Pentru că în loc să propovăduiască învățămintele creștine... se ocupă de alte treburi. Ideea de om al lui Dumnezeu nu înseamnă să faci mașinării pe spinarea oamenilor săraci.
12. De multe ori sunt șarlatani! Chiar dacă se  îmbracă în straie bisericești! Nu se simte că au o personalitate. Am văzut și la mănăstiri că este o adevărată afacere!
13. Sunt niște hoți! Și mafioți! Asta spune tot!
14. Ooooooo!!! Păi nu prea am nici o părere. Nu îmi place că îți cer bani și nu îți dau nici o chitanță. Și, DACĂ vrei, mai contribui cu ceva! Mișto!
15. Mă tâmpiți la cap cu preoții ăștia! Am o părere proastă. Cei mai mincinoși! Se ascund în spatele unui scut pe care îl numesc Biserică!

Pe final...nici nu știu ce să spun! Ce aș avea voie să spun! Un lucru este clar, de fapt două: pe lângă faptul că oamenii se uită pe acest blog, au înțeles, în al doilea rând, că pot spune ceea ce doresc. Ceea ce cred! Sunt aici! Aștept sugestii! Vă rog un singur lucru: nu uitați să gândiți!


Relu NISTOR


2 comentarii:

  1. Una dintre ele este părerea mea. Nu contează care, oricum nu e niciuna bună. Aș vrea totuși să aflu și părerea preoților despre preoți! Anonimă, na!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noi suntem la fel de curiosi ca tine, insa nu cred vreodata ca o sa avem oportunitatea aceasta...din pacate

    RăspundețiȘtergere

COMMENTATI AICI...