Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

marți, 24 martie 2015

CE CREDEȚI DESPRE JURNALIȘTI?

Mi-a fost greu să adresez această întrebare. Unii m-au întrebat dacă am renunțat la această pasiune. Răspunsul este, NU! Dar am avut și eu o curiozitate. Întrebarea din titlu!

1. Cea mai mare parte spun ceea ce se dictează. Nu ceea ce gândesc. Altfel vor fi eliminați. Vor fi dați afară din sistem! Să nu uităm totuși partea... că lucrează pe bani puțini!
2. Jurnaliștii sunt a doua putere în stat. Mulțumită lor se mai scot adevăruri la suprafață. Ce este drept... unii sunt controlați! Unii sunt diversioniști plătiți! Cei care își fac meseria sunt niște adevărați cetățeni. Adevărați români!
3. Sunt mai multe tipuri de jurnaliști. Eu, sincer, nu prea citesc presa și nu mă uit prea des la televizor. Dar știu că unii sunt înfipți iar alții fac din țânțar armăsar!
4. Nu am avut treabă cu ei! Nu știu cât mint! Unii sunt onești, alții mint! Parcă ar fi tot o apă și un pământ! Totuși, cred că printre ei sunt și oameni buni și corecți!
5. Jurnaliștii sunt niște oameni minunați! Pentru că văd, află și răspândesc informații din foarte multe domenii. Ei ajung să afle foarte multe informații în urma acestui job! Și să nu uităm că... învață încontinuu!
6. Vorbesc și vrute și nevrute. Și ce este bine și ce este rău. Uneori prea se bagă în viața și în sufletul oamenilor. În intimitate! Mai spun și lucruri corecte, dar mai și înfloresc!
7. Pentru unii am o părere rea! Pentru ceilalți, care pot dovedi, care sunt corecți, toată stima. Pentru cei care vor să facă doar rating...nici măcar nu mai spun!
8. Sincer...înainte aveam o părere bună. Acum...nu prea! Mai am 50% încredere în ei!
9. Dacă aș fi vedetă nu i-aș suporta. Dar îi plac atunci când citesc un ziar bun!
10. Am lucrat în domeniu. Așa că nu pot spune decât un lucru: lăsați oamnii să își facă treaba. Doar pentru asta sunt angajați!

Acum partea mea...să fie! Vă rog să vă gândiți de câte ori jurnaliștii nu v-au adus la urechi sau în fața ochilor lucruri despre care nu știați? Este doar o întrebare?




P.S. Le mulțumesc tutoror celor care vizionează Campina Radar și care commentează. De asemenea îi mulțumesc lui Theodor, cel care "urcă" materialele pe net.




Relu NISTOR




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...