Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 25 martie 2015

CE PĂRERE AVEȚI DESPRE CONSILIUL LOCAL CAMPINA?

Domnilor consilieri...aveți cumva idee de faptul că oamenii, câmpinenii, nu prea știu ceea ce faceți  voi pe acolo? Ca de obicei o să commentez și eu pe final! Hai să auzim! O să fie amuzant și trist în același timp!

1. Nu prea știu ce fac acolo. Dacă ar putea să facă ceva ca lumea... să facă! Eu nu știu ce este în capul lor!
2. Nu știu nimic despre Consiliul ăsta Local! Nu știu ce joacă ei acolo. Știu că și primarul ar trebui să existe ca să execute! Ceea ce hotărăște Consiliul Local!
3. Nu îi cunosc! Chiar nu știu cine sunt! Nu cunosc nici un consilier local. Nu a venit nici unul pe la mine prin cartier.
4. Dragul meu, spre surpriza dumneavoastră, nu prea știu nimic despre Consiliul Local. Știu doar că ședințele sunt publice. Recunosc că acum nu recunosc nici un consilier local. Nu trebuie să cunosc toți proștii!
5. Nu știu, înspre rușinea mea, trebuie să recunosc că nu îi prea cunosc. Cunosc doar partea proastă. Începând de la consilierul pentru sport și educație!
6.  Ce părere am? Din păcate nu am nici o părere. Ce părere să am? Zici că sunt ca la teatrul de păpuși! Saltă mâinile după cum li se spune la partid! Asta este!
7 În primul rând... nu știu prea multe! Știu că acest Consiliu Local alocă niște fonduri pentru concursuri de table și alte alea. Dacă îi cunosc? Știu unul...sigur! Restul... habar nu am! Prea multe nu știu despre Consiliul Local.
8. Am o părere foarte bună! Glumesc! Stau aici din 1976. Nu prea mă interesează! Nu cunosc nici un consilier local. Nu știu ce face Consiliul Local.
9. În ultimii ani? În ultimii 3 ani sunt varză! Sunt sub orice critică! Mandatul trecut a fost bun. Dacă e să spun, cred că eu cunosc vreo 10 consilieri locali.
10. Haaaaaa... era să mă înec! Asta este prima afirmație pe care o să o fac! Nu am nici o părere! Cu asta am spus tot! Cred că știu vreo 2 consilieri. Dacă nu mă înșel!

Acum vin eu! Să îmi fie cu iertăciune...dar, măi oameni buni, vă invit să mergeți la o ședință a Consiliului Local. Să stați acolo și să vedeți ce se întâmplă! Apoi puteți commenta aici, locul unde chiar aveți posibilitatea de a face acest lucru.           Vă așteptăm...
Relu Nistor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...