Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

duminică, 29 martie 2015

CE PĂRERE AVEŢI DESPRE RAPORTUL SALARIU-VOLUM DE MUNCĂ, ÎN ROMÂNIA?

Acestă întrebare vine de la un profesor, care a văzut materialele pe care le-am postat în ultima perioadă. Aşa că am adresat întrebarea cu pricina! Commentariul meu pe final! Urmează cititorii. Ei şi părerile lor! 

1. Nu sunt mulţumit! Pentru că sistemul de salarizare este foarte prost! 
2. Momentan sunt! Pentru că la actualul loc de muncă nu am multă treabă de făcut!
3. Nu sunt mulţumit! Şi l-aş ruga pe domnul Victor Ponta să trăiască, pe lună, cu 12 milioane de lei vechi? Mai ales că sunt şi executor fiscal!
4. Ce mama dracului să mai spun? Este cel mai prost raport EXISTENT!  Din cauza asta şi lumea lucrează prost...pentru că lipseşte motivaţia. Nu îţi ajung banii nici sa treci strada.
5. Nu! Este clar! Nu! Dacă eu cunosc o ingineră care ia 9 milioane pe lună? Ştiu cum mă simt eu! Oare cum se simte ea?
6. Ce pot să spun? Salariul este foarte mic în comparaţie cu volumul de muncă! Salariul este mult prea mic!
7. Nu prea ştiu ce să spun! Prostimea munceşte mult şi este plătită prost! Iar şmecherii muncesc puţin şi iau retribuţii babane. 
8. Echitabil! În ansablu, ca la români!Noi ne facem că muncim, ei se fac că ne plătesc!
9. Sunt plătit cam 70 % din volumul de muncă pe care îl fac. Altceva nu mai comentez! Asta este părerea mea! 
10. Pe mine mă întrebi? Am un serviciu bun şi îmi este bine! Sunt angajat! Mai bine de atât nu văd să îmi fie! 

O.K. Sunt oameni reali, oameni care lucrează sau caută un loc de muncă! Nu am de gând să fac o analiză în locul vostru, nu am de gând să gândesc în locul vostru....dar nu pot să nu mă gândesc la commentariul 10: sunt angajat! Şi mai este şi cel de la nr.8: Noi ne facem că muncim, ei se fac că ne plătesc!
Eu nu o să trag nici o concluzie. Ba da! ARANJEAJĂ-ŢI STREATUL, AŞA VEI DORMII! (vorba unui batrân).
Relu NISTOR / C.L.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...