Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 19 martie 2015

GEORGICĂ SEVERIN...și... câmpinenii!

Timp de câteva zile am întrerupt seria sondajelor telefonice, care, de altfel, au avut succes. Numai că la sugestia unor prieteni am revenit la ele. Și am spus... ce ați vrea să întreb? Unul dintre ei mi-a sugerat,că dacă tot e vâlva asta mare prin clasa politică, să întreb...Ce gândiți/simțiți când îl vedeți pe Georgică Severin la televizor? Deși mi-a fost oarecum târșă, motivele sunt cunoscute, l-am făcut. O precizare: toți oamenii cu care am vorbit la telefonau spus că își asumă ''vorbele''.
Să începem...
1. Simnt numai dezamăgire. Vorbește într-una și nu face nimic.
2. Nu știu. Cred că schimb canalul și mă uit la altceva. Nu mă pot uita la așa ceva!
3. Parcă îmi vine să mă duc la WC. Îmi face o mare poftă de toaletă. Simt așa... un jungi la burtă! Are o față de purgativ!
4. Văd atâta prefăcătorie în el, încât nu pot să mă uit. Foarte multă prefăcătorie. Vrea să țină de funcție. Nu ține cu nimeni. Ține doar cu scaunul lui. Nu este un om corect.
5. Repulsie! Să ne uităm în DEX și să vedem ce înseamnă acest cuvânt. Acesta este răspunsul meu!
6. Scârbă! În sensul că mă gândesc la magazinul PELSEV! Un profesor de istorie trebuie să rămâna la catedră! Ca profesor de istorie. Scârba mea pentru el are rădăcini adânci. Știu că a făcut multe prostii în afaceri... dar nu știu câte.
7. Îmi aduc aminte când bălăcărea PSD-ul în Zarva. Și pupa PDL-ul. Acum ce mama dracului face? Se mai poate uita dimineața în oglindă? Poate își trage și un zâmbet!
8. Nici nu mă interesează. Să stea el acolo!
9. Îmi place de el. Dar a avut și momente de trădare. Mai ales când a plecat de la PDL la PSD. A fost o chestie urâtă, pentru că a trădat partidul.... dar main ales electoratul!
10. Greu de spus! Dar cred că mă întreb ce rahat va mai mânca și de data asta!

De data aceasta eu o să abțin de la commentarii. Acestea sunt zece păreri ale unor cânmpineni. Și totuși... o să fac un commentariu: la cum arată acest sondaj, cred că domnul senator nu are șanse prea mari să adune voturi în ''fieful'' Câmpina.

Relu NISTOR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...