Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

sâmbătă, 28 martie 2015

DE CE CREDEȚI CĂ ASTĂZI COPIII NU MAI FAC MIȘCARE?

Cearcăne, cocoșați, cocârjați! Un părinte m-a rugat să fac acest material. Mi-a spus că vrea mai multe răspunsuri la această întrebare. Așa că i-am făcut pe plac! Sunt răspunsuri ale unor oameni care au copii! Și sincer să fiu m-a deranjat ceva: părinții știu care este problema! Dar ce fac? Se lamentează! Părerea mea!  
1. Pentru că au tablete, laptopuri, calculatoare. Lucruri care le acaparează tot timpul. 
2.În primul rând pentru că nu prea au unde! Parcurile s-au privatizat. S-au făcut cârciumi în ele. Să nu uităm că toți copiii au calculatoare. Asta sigur contribuie la lipsa de exercițiu fizic.
3. Și eu sunt în culpă! Și copiii mei sunt la fel! Nu știu prea sigur a cui este greșeala! Nebunia asta de educație! Se izolează copiii ăștia! Chiar nu am un răspuns concret! Răspunsuri din partea părinților de genul: joaca face rău! Aceste răspunsuri îi țin în acea viață foarte mulți ani! Copilul părăsește simțul și devine apatic! Nu mai ai ce să faci cu el! Parcă nu mai ai lăutari! 
4. Din vina noastră! Le-am creat circumstanțele. Sunt un rezultat al educației noastre!
5. Din cauza tentațiilor! Televizorul, calculatorul și mai ales telefonul!
6. Intră pe calculator! Toată ziua! Este vina părinților! Le cumpără tot felul de chestii și le mai și dau voie să stea toată ziua pe ele. 
7. Din cauza calculatorului! Toate cele! Au devenit sedentariști! Este vina noastră că le-am cumpărat!
8. Nu mai fac mișcare! Cred că mișcarea nu îi mai atrage. Este un mister pentru mine! Calculatoarele sunt pe primul loc! Sportul nu mai este la modă! Internetul este bun atât timp cât este folosit cu limită. Altfel nu este bun!
9. Din cauza calculatoarelor și a informațiilor pe care le iau chiar de sub nas. Părinții au vină 100%. Câteodată, fiind un om activ, îi scot din casă cu forța!
10. Din cauza calculatorului și lipsei de condiții în ceea ce privește practicarea sportului. Și să nu uităm de volumul mare de materie de la școală. 



Din cauza calculatorului! Din cauza calculatorului! Să îmi fie cu iertăciune...dar nu calculatorul este de vină Părerea mea! Dați copiii afară din casă, lăsați ca julitura să fie acolo unde îi este locul. Nu pe tastatură. Pe genunchi, pe cot! Poate și un cucui în mijlocul capului. Acolo unde ar trebui să fie! Dacă nu... dăm un CTRL-ALT-DELETE și rezolvăm problema! Hai...PA PA!


Relu NISTOR 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...